قدس آنلاین یزد- فرماندار شهرستان بافق از ابلاغ اختصاص دو درصد عوارض فروش معادن فلات مرکزی و میشدوان بافق به عمران و آبادانی بافق خبر داد.

2درصد عوارض فروش معادن بافق به آباداني بافق اختصاص يافت

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سيد مهدي طلايي مقدم با بیان اين خبر، اظهار داشت : سرانجام با پیگیری‏‏های صورت گرفته و عنایات ویژه استاندار یزد و دستور دكتر کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، موضوع پرداخت دو درصد عوارض عمران و آبادنی معادن میشدوان و فلات مرکزی به شهرستان بافق از سوي  قاسمی معاون مالی و اداری شرکت ایمیدرو ابلاغ شد.

وي افزود : در نامه مذكور صراحتاً به مديران فلات مركزي و ميشدوان اعلام شده است كه در خصوص اختصاص دو درصد از فروش معادن بافق به منظور آباداني شهر و روستاهاي شهرستان بافق، دستور وزير نسبت به پرداخت مبلغ مذكور اقدام مقتضي صورت گيرد.

 طلايي مقدم تصريح كرد: در اين رابطه جلسات متعددي با حضور شوراي اسلامي، مديران معادن ميشدوان و فلات مركزي صورت گرفته شد و با توجه به هماهنگي شهرستاني موضوع به استاندار محترم نيز منعكس شد كه پس از پيگيري صورت گرفته اين امر مهم اتفاق افتاد و علاوه بر شركت سنگ آهن مركزي كه قبلاً 2 درصد عوارض را پرداخت مي‏‏كرد، شركت‏‏هاي فلات مركزي و ميشدوان نيز 2 درصد را پرداخت خواهند كرد

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.