قدس آنلاین یزد - بازرسان وزارت امور اقتصادی و دارایی در سفر یک هفته‎‎ای به استان یزد و بازدید از دستگاه‌‌های اجرایی این استان، عملکرد ذی حسابان این دستگاه‎‎ها را مورد ارزیابی قرار دادند.

عملکرد ذیحسابان استان یزد مورد ارزیابی قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ،  علی اکبر مرادی نماینده وزارت امور اقتصادی و دارایی و مدیر ارزیاب عملکرد ذیحسابان استان یزد در حاشیه جلسه ذیحسابان این استان با اشاره به این که ارزیابی عملکرد این بخش در کل کشور هر ساله انجام می‎‎شود و امسال سومین سال اجرای آن است، گفت: در بررسی‏‏ها و بازرسی‏‏هایی که انجام شد، عملکرد این بخش در استان خوب و مثبت بوده است.

وي افزود: به منظور ارزیابی عملکرد ذیحسابان دستگاه‎‎های اجرایی یزد از 30 دستگاه اجرایی این استان بازدید به عمل آمد و با مدیران و ذیحسابان این دستگاه‌‌ها نيز ملاقات‏‏هایی انجام شد.

مرادي خاطرنشان ساخت : در این بازدید‎‎ها و ملاقات‏‏ها ضمن آشنایی با مسایل و مشکلات مالی دستگاه‏‏ها، مدیران کل و ذیحسابان، نظرات و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکردشان بیان کردند و ما نظرات آنها را در خصوص بهبود عملکرد جویا شدیم.

وی عملکرد ذیحسابان استان یزد را مثبت ارزیابی و اظهار داشت : در این بازرسی‎‎ها به این نتیجه رسیدیم که ذیحسابان یزد تعامل خوبی با دستگاه‎‎های اجرایی استان دارند و کمک و  همراه دستگاه هستند.

ذیحساب و مدیر امور مالی دادگستری کل استان تهران همچنين هدف از این ارزیابی را رفع نقاط ضعف، اصلاح مسیر حرکت و استفاده از نظرات دستگاه‏‏ها در خصوص بهبود شرایط  بیان کرد.

مرادی با اشاره به جایگاه نظارتی ادارات کل امور اقتصادی و دارایی در توسعه استان و کشور، این جایگاه را ویژه توصیف  و ابراز امیدواری كرد كه این جایگاه ارتقاء یابد.

وی از اجرای طرح حساب‏‏داری تعهدی در دستگاه‎‎های اجرایی در سال آینده خبر داد و از بودجه‎‎ریزی عملیاتی به عنوان قدم اول اجرای آن ياد كرد و از ذیحسابان خواست برای اجرای آن اطلاعات دانش و خود را افزایش دهند.

 

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در نشست با قدردانی از توجه وزارت امور اقتصادی دارایی به جایگاه نظارتی ذیحسابان در دستگاههای اجرایی،  عملکرد آنها در استان را مثبت خواند.

علي نمازي اظهار امیدواری كرد: در ارزیابی‏‏هایی که توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی انجام می‏‏شود، استان یزد بتواند خوش بدرخشد و رتبه خوبی را کسب کند.

وی با اشاره به مسئولیت‏‏های خطیر ذیحسابان در دستگاه‏‏های اجرایی و وظیفه نظارتی آنها بر خرج و دخل و امور مالی دستگاه‏‏ها، خواستار تحت پوشش قرار گرفتن مدیران و ذیحسابان در پوشش بیمه مسئولیت مدنی شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین بر توجه جدی ذیحسابان به  قوانین و مقررات و دستورالعمل‎‎های مالی تاکید کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.