قدس آنلاین:معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: موضوع عفاف و حجاب ، صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی مطالبه اصلی مردم و جامعه است.

موضوع عفاف و حجاب و حقوق شهروندی مطالبه اصلی مردم است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان اظهار داشت:توجه به موضوع عفاف و حجاب و حقوق شهروندی برای هردو جنس مرد و  زن در جامعه مطرح است لذا این موضوعات باید در قالب برگزاری جلسات، کارگروه ها و مصوبات دنبال و پیگیری شود.
وی با تاکید بر اینکه موضوع امنیت عمومی و حقوق شهروندی نباید یک وظیفه صرفا اداری تلقی شود، تصریح کرد: این موضوع علاوه بر اینکه باید با جدیت ادامه پیدا کند،تمام دستگاه های اجرایی استان موظف به اجرای برنامه های این ستاد نیز هستند.
وی خاطرنشان کرد:اگر به دنبال ایجادفضای سالم در جامعه هستیم در گام نخست باید از خودمان و محیط کار خود موضوع صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی را آغاز کنیم که در این راستا اقدامات برخی دستگاه های اجرایی قابل قبول ارزیابی شده است.
نوروزیان با اشاره به اینکه بحث عفاف و حجاب و حقوق شهروندی یک ضرورت و نیاز جامعه است، بیان کرد:این موضوع مربوط به دولت های گذشته نیست چرا که ما در یک مملکت اسلامی و با باورهای ارزشی و دینی زندگی می کنیم که پایه آن از هزار سال پیش بنا شده است.
نوروزیان با اشاره به اینکه ما در یک جامعه مذهبی زندگی می کنیم، اظهار داشت: از سوی دیگر نباید بی عفتی را معادل بی حجابی یا بدحجابی تلقی کرد در حالیکه بدحجابی ریشه در مسائل فرهنگی دارد که می تواند زمینه بی عفتی هم باشد.

انتهای خبر/.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.