قدس آنلاین- اسکو: فرماندار شهرستان اسکو از عملکرد اداره راه و شهرسازی درعدم اصلاح و ساماندهی مطلوب راه های موجود در شهرستان انتقاد و آنرا باعث بروز مشکلات برای مردم و خودروهای عبوری دانست.

انتقاد فرماندار اسکو از عملکرد اداره راه و شهرسازی

به گزارش قدس آنلاین از اسکو، مرتضی علیخانی ایجاد پارکینگ برای خودروهای سنگین در شهر جدید سهند را بسیار ضروری دانسته و گفت : عبور خودروهای سنگین در داخل شهر سهند  موجب بروز ترافیک سنگین و خطرات ناشی از آن بوده و توقف آنها در حاشیه خیابان ها و محلات موجب بروز ناراحتی و مشکلات امنیتی برای ساکنین ان می شود .

وی از شرکت عمران و شهرداری این شهر جدید  خواست تا با مکان یابی مناسب در بیرون از محدوده شهری نسبت به انتقال و استقرار خودروهای سنگین جهت پارک در محل جدید اقدام نماید .

فرماندار شهرستان اسکو همچنین از وجود چاله و دست اندازهای متعدد ، کم عرض بودن جاده و نبود روشنایی در قسمت هایی از مسیر جزیره اسلامی انتقاد کرده و اهمال و کم کاری اداره راه شهرسازی شهرستان و استان در طولانی نمودن ساماندهی این مسیر را غیر قابل قبول خواند .

وی وجود نواقص ، نبود خط کشی مناسب و نبود علائم راهنمایی در مسیرهای منتهی به شهرستان اسکو را باعث سردرگمی مسافران و همچنین بروز تصادفات خطرناک دانست و گفت : لازم است پلیس راهور شهرستان و پلیس راه استان در هنگام بروز تصادفات رانندگی با نظریه کارشناسی خود هرگونه کم کاری و حرکت لاک پشتی مسئولین راه و شهرسازی در ساماندهی این مسیرها را اعلام نموده و مدیران مرتبط در این زمینه را به عنوان مقصر به دادگاه معرفی نماید .

فرماندار شهرستان اسکو نصب برخی موانع کاهنده سرعت در داخل شهرهای اسکو ، سهند و ایلخچی  را غیراصولی دانست و گفت : لازم است موانع کاهنده سرعت بر اساس آئین نامه نصب سرعت گیر در داخل شهر ها ایجاد شده و شهرداران باید با هماهنگی پلیس راهور شهرستان و دبیر شورای ترافیک نسبت به اصلاح و ساماندهی تمامی موانع کاهنده سرعت در شهر ها اقدام نمایند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.