رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت:به زودی جلسات شورای اسلامی شدن دانشگاه ها با حضور دکتر فرهادی برگزار خواهد شد و نتایج چهارکمیته این سند به به تدریج در شورا اعلام می شود.

برگزاری شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها با حضور فرهادی/ ابلاغ سند نهایی
حجت الاسلام محمد محمدیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت سند دانشگاه اسلامی گفت: سند دانشگاه اسلامی از چهار کمیته زیر نظام آموزشی، پژوهشی و فناوری، فرهنگی و تربیتی و مدیریت تشکیل شده است که هر کمیته مشغول نهایی کردن اولویت‌های آن کمیته است.

وی ادامه داد: این کمیته‌ها به نتایج خوبی رسیده اند و با انتخاب رئیس شورای اسلامی شدن دانشگاه ها که وزیر علوم مسئولیت آن را برعهده خواهد گرفت نتایج این چهارکمیته به تدریج در شورا اعلام می شود .

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری درباره اینکه جلسه سند دانشگاه اسلامی چه زمانی برگزار می شود، افزود: مسلما با آمدن دکتر فرهادی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری جلسات به صورت منظم برگزار خواهد شد .

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام روح‌الله شاطری، دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها پیش از این اعلام کرده بود هر زمان وزیر علوم مشخص شود، ابلاغ سند جز اولین اقدامات فوری خواهد بود چرا که از نظر ستادی (شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها )کار تقریبا تمام شده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.