قدس آنلاین-حسین زوارزاده: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد گفت: بنا به تاکید شهردار مشهد و ابلاغ معاونت خدمات و محیط زیست شهری بنا شد در ایام زیارتی پیش رو این سازمان اقدام به سرویس دهی نظافتی مناطق خارج از محدوده شهر مشهد را به منظور حفظ محیط زیست و جلوگیری از آسیب های دیگر متقبل شود.

سرویس دهی نظافتی و محیط زیستی به مناطق خارج از محدوده مشهد

به گزارش قدس آنلاین علی نجفی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص خدمت‌رسانی سازمان مدیریت پسماند به زائران پیاده حرم رضوی تصریح کرد: هدف و نیت سازمان پسماند و شهرداری مشهد برای رفت و روب، جمع آوری زباله و پاکیزگی معابر و ورودی های شهر مشهد تنها به خاطر خدمت به زائرین علی ابن موسی الرضا (ع) است تا در ورود به شهر بهشت با احساسی مطلوب به هدف و غایت خودنزدیک شوند.

وی اضافه کرد: به منظور حفظ محیط زیست و الودگی کمتر اقدام به ارائه چهار تن پلاستیک زباله به مجموعه میقات الرضا(ع) که در ورودی مشهد واقع شده کردیم تا آنها پلاستیک ها را در بین زاورین پیاده و مسئولین کاروان ها توزیع نمایند و بدین صورت زباله های بین راهی با همکاری زائرین جمع آوری شود.

نجفی اضافه کرد: برای ایام پیش رو تمامی ماشین آلات این سازمان که 300 دستگاه است را برای جمع آوری زباله و شستشوی معابر آماده باش کردیم و با پرسنل آماده به کار ما تمامی ورود های شهر مشهد تحت پوشش خدما ت رسانی قرار گرفته است.

وی گفت: بنا به اعلام نیاز ایستگاه های اسقبال از ازئرین پیاده اقدام به اعزام تانر آب و خودرو جمع آوری زباله خواهیم کرد تا ورودی های شهر به صورت جدی تمیز و منزه باشد.

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری مشهد افراد آماده باش این سازمان را 3 هزار  500 نفر در این ایام اعلام کرد و افزود: طبق آمار های گرفته شده در اربعین شاهد 7 درصد افزایش زباله های جمع آوری شده بودیم و آمار امسال پس از جمع آوری کامل اعلامی می گردد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.