درگز- خبرنگار قدس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوي با اشاره به سرانه ورزشی درگز، که به ازای هر نفر بیش از یک مترمربع است، گفت: از این نظر درگز در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و باید توجه داشت، ...

بخش خصوصی برای حضور در ورزش مورد حمایت قرار می‌گیرد

شهرستانهایی چون مشهد و سبزوار با جمعیت زیاد در زمره فقیرترین شهرستانهای استان از نظر سرانه ورزشی قلمداد می‌شود.

کوروش صبوریان خاطرنشان کرد: با توجه به کم تحرکی جامعه، فرهنگ سازی میان جوانان و شهروندان به منظور انجام فعالیتهای ورزشی بسیار ضروری است. ضمن اینکه باید با فعال کردن بخش خصوصی برای شرکت در رقابتهای ورزشی نتیجه مطلوبی برداشت کنیم.

وی افزود: با امکانات محدود اداره کل قطعاً نمی‌توان تمام نیازهای نسل جوان و بانوان را تأمین کرد، ولی برای حمایت از بخش خصوصی اماکن ورزشی تمرینی به طور رایگان در اختیار تیمهای خصوصی قرار می‌گیرد.

صبوریان بر لزوم همراهی و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر درگز در توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شهرستان تأکید کرد و گفت: در حوزه جوانان جای کار بسیار است و در قدم اول در تلاشیم تا در اداره شهرستان حوزه جوانان را با بهره‌گیری از نیروهای متخصص تکمیل و توانمند کنیم. ضمن اینکه در دومین جلسه شورای جوانان که در آینده نزدیک برگزار می‌شود، نیازها و ملزومات حوزه جوانان درگز مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

فرماندار درگز در این جلسه جمعیت 75 هزار نفری شهرستان را مو رد توجه قرار داد و گفت: با وجود جمعیت کم این شهرستان اعزام 35 تیم به مسابقات ورزشی استان و فعالیت 19 هیأت ورزشی، نشان از جایگاه ویژه این شهرستان در سطح استان دارد.

جوادی با تأکید بر وجود مشکلات عدیده در حوزه جوانان، وجود 11 مکان سرپوشیده، فعالیت شش باشگاه خصوصی در شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نگهداری، تجهیز و تکمیل امکانات و اماکن ورزشی شهرستان مهمترین نیاز حال حاضر است که توجه ویژه مدیرکل را می‌طلبد.

اختصاص مبلغ 350 میلیون ریال برای تعمیر تأسیسات استخر سرپوشیده درگز و تأمین ماشین آلات مورد نیاز زمین چمن از جمله کمکهای مورد تصویب مدیرکل در این جلسه بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.