قدس آنلاین–ایلام: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ۹ دی روز بصیرت و بیعت مجدد مردم ایران با رهبر انقلاب و ولی فقیه است.

۹ دی روز بصیرت و بیعت مردم با ولی فقیه است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی با بیان اینکه ۹ دی ۸۸ روز بزرگ و بیادماندنی برای ملت ایران و نقطه عطفی برای انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: امروز فتنه‌گران به دنبال شکست در فتنه و انتقام از مردم هستند و بزرگداشت حماسه ۹ دی در شرایط کنونی بسیار ضروری است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای در تلاش هستند که فتنه ۸۸ و طراحان اصلی آن را به فراموشی بسپارند و چهره کریه آنها را تطهیر کنند، افزود: حماسه ۹ دی 88 با حضور پر رنگ مردم و در حمایت از رهبری و ولایت فقیه به یکی از شورانگیزترین و حماسی‌ترین حوادث تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شد و با این کار مردم نشان دادند که در پشت سر رهبری قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ۹ دی را روز بصیرت و بیعت مجدد مردم ایران با رهبر انقلاب و ولی فقیه دانست و خاطرنشان ساخت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی تعبیر زیبایی از این حماسه داشته و فرمودند «روز نهم دی در تاریخ ماندگار شد» و لذا باید ۹ دی را جشن ولایتمداری مردم ایران و رسوایی و آشکار شدن چهره نفاق و شکست نظام سلطه و رژیم آمریکا و صهیونیستی برشمرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی به خلق زیباترین و ماندگارترین جلوه‌های ایثار، فداکاری و ولایتمداری و آزادگی ملت شریف ایران در حماسه 9 دی اشاره کرد و یادآور شد: حماسه نهم دی نماد بصیرت و اوج وفاداری به ولایت و اقتدار و غیرت دینی ملت آگاه و شجاع ایران اسلامی است.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.