قدس آنلاین:معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در بازدید از مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گرمه از به بهره برداری رسیدن فضای آمورشی و اداری این مجتمع همزمان با دهه فجر خبر داد.

فضای اداری و آموزشی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان گرمه به بهره برداری می رسد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، علی اکبر طهماسبی با تاکید بر زیر ساخت های فرهنگی هنری شهرستان افزود: اعتبارات مناسبی برای مجتمع فرهنگی و هنری گرمه در نظر گرفته شده  که قسمت اداری و فضای آموزشی این مجمتمع تا 22 بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

 وی با بیان اینکه تا کنون یک میلیارد و 250میلیون تومان برای مجتمع فرهنگی هنری هزینه شده  است، اظهار داشت: اعتبار مصوب شده برای مجتمع در سال جاری 5 میلیارد ریال تخصیص یافته است که برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن مجتمع فرهنگی وهنری 2میلیارد و 500 میلیون ریال دیگر مورد نیاز است. 

طهماسبی گفت: مجتمع فرهنگی وهنری شهرستان گرمه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

یادآوری می نماید: فضای اداری و آموزشی مجتمع فرهنگی وهنری گرمه با زیربنای 1500 متر مربع و  بخش آمفی تئاتر آن با 700 متر مربع زیربنا در حال ساخت است.

گفتنی است؛ آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی وهنری شهرستان گرمه در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز سال آینده به بهره برداری می رسد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    با سلام متاسفانه علی رغم کمبود فضای فرهنگی پس از نه سال انتظار هنرمندان گرمه، بخش اداری این فضا تغییر کاربری داده و تبدیل به مرکز درمانی شده لطفا گزارشی در این مورد تهیه نمایید