قدس آنلاین:شهردار بحنورد از بازگشایی خیابان 32متری جانبازان خبرداد و گفت: با بازگشایی این خیابان، 32متری جانبازان به ایت الله طالقانی و چهارراه رسالت متصل می شود.

راه ارتباطی خیابان 32متری جانبازان بازگشایی می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، روح الله براتیان افزود: در فاز اول بازگشایی ازحد فاصل 32 متری جانبازان تا خیابان  طالقانی انجام خواهد شد ، که هم اکنون نیز50درصد ازعملیات  جدول گذاری، زیرسازی به اتمام رسیده ، مابقی املاک نیزتملک شده و در حال تخلیه و تخریب منازل مسیر بازگشایی است تا کارتسطیح و زیرسازی آن انجام می شود.

براتیان متذکر شد:در فاز دوم بازگشایی 32 متری جانبازان که از خیابان طالقانی شروع و تا تقاطع رسالت ادامه دارد ،87 منزل مسکونی در مسیر است که باید خریداری،  و عملیات تسطیح ان  انجام پذیرد.

وی  با اشاره به اینکه تا کنون 20درصد از املاک  مسیر فاز دو تملک شده است،  اظهار امیدواری کرد: تملک املاک این مسیر شروع و در سال 94عملیات بازگشایی ادامه خواهد داشت.

براتیان اظهارداشت: با بازگشایی32 متری جانبازان راههای ارتباطی 32متری شهدا،طالقانی، بلوار ولایت ،تقاطع رسالت و پلیس راه به هم متصل می شود.

شهردار خاطرنشان کرد: با بازگشایی فاز یک  مسیر ی  موازی با خیابان  ایت الله  طالقانی و 32متری شهدا تشکیل می شود که حجم بسیاری از ترافیک شرق را به غرب منتقل می کند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.