قدس آنلاین،الف.زمینی؛ دیدار تعدادی از مدیران «هسته های گزینش» با نماینده ولی فقیه در استان، خط و نشان مدیرعامل پدیده برای دستگاه قضایی و به کما رفتن پادشاه عربستان؛ از جمله مهمترین خبرهای روزنامه های امروز بودند.

از "خط و نشان مدیرعامل پدیده برای دستگاه قضایی" تا "نفت 200دلار می شود"

در سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای تشکیل هیاتهای گزینش، تعدادی از مدیران «هسته های گزینش» با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار کردند.

در تیتر یک روزنامه "قدس" می خوانیم: "آیت الله واعظ طبسی در دیدار مدیران «هسته های گزینش»: امروز بیش از اول انقلاب به صبر، دشمن شناسی و بصیرت نیاز داریم"

***

خط و نشان مدیرعامل پدیده برای دستگاه قضایی

همزمان با طرح پرونده شرکت‌های پدیده شاندیز مشهد، سخنگوی قوه قضاییه دیروز تصریح کرد اختلافات مسئولان دولتی و عمومی و برخورد نکردن بموقع آنان به قضایی شدن پرونده این شرکت منجر شده است.

روزنامه "جام جم" در همین خصوص در یکی از تیترهای خود می نویسد: "خواب مسئولان در سال های رویایی «پدیده»"

روزنامه "همبستگی" نیز تیتر یک خود را به این موضوع اختصاص داده است. در تیتر یک همبستگی و از قول "محسنی اژه ای" می خوانیم: "در مورد پرونده پدیده کسی بازداشت نشده ولی تحقیقاتی صورت گرفته است"

"راه مردم" هم در تیتر یک خود از قول "محسنی اژه ای"می نویسد: "موضوع «پدیده» به عنوان فساد مالی مطرح نیست"

روزنامه "جوان" هم از از قول "مدیر عامل پدیده" نوشت: "خودمان تصمیم می گیریم کی، کجا و چطور تبلیغات کنیم"؛ در تیتر این مطلب می خوانیم: "خط و نشان مدیرعامل پدیده برای دستگاه قضایی"

این روزنامه همچنین می نویسد: "پدیده با مجوز کدام نهاد اقدام به جمع آوری نقدینگی از اقتصاد ایران کرده است"

***

خبر مرگش!/ نفت 200دلار می شود؟!

روزنامه "قدس" از قوت گرفتن شایعه مرگ بالینی شاه سعودی نوشت. گفتنی است ودیدیویی متعلق به روزنامه دیلی میل انگلیس اخیرا منتشر شده است که حاکی از مرگ بالینی عبدالله بن عبدالعزیر از یک هفته قبل است و فقط دستگاههای ادامه حیات به وی وصل است.

 

روزنامه "وطن امروز" نیز با بیان اینکه "در پی وخامت حال پادشاه سعودی ملت های منطقه، کشورهای صادرکننده نفت و شاهزادگان تشنه قدرت، پایان زندکی عبدالله بن العزیز را به انتظار نشسته اند." در تیتر یکی جالب خود نوشت: "خبر مرگش!"

روزنامه "کیهان" هم با بیان اینکه "پادشاه عربستان به کُما رفت"، در تیتر یک خود از قول کارشناسان نوشت: "پس از ملک عبدالله نفت به 200دلار می رسد"

روزنامه "ابتکار" هم نوشت: "مرگ پادشاه عربستان سیاست های نفتی را تغییر می دهد"

***

20هزار صفحه قرار مجرمیت برای بابک زنجانی

  روزنامه "مردم امروز" عکسی تمام قد از بابک زنجانی در صفحه اول به چاپ رسانده است. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "سخنگوی قوه قضائیه خبر داد: 20هزار صفحه قرار مجرمیت برای بابک زنجانی"

  این روزنامه از قول یک منبع آگاه می نویسد: "بدهی های بابک زنجانی به وزارت نفت 10هزار میلیارد تومان است"

   روزنامه "قانون" هم طرحی از بابک زنجانی بر روی جلد خود به چاپ رساند و نوشت: "قانون به دنبال بابک"

  روزنامه "شرق" هم نوشت: "سخنگوی قوه قضاییه خبر داد: صدور قرار مجرمیت بابک زنجانی"

  روزنامه "حمایت" هم بدون آنکه نامی از بابک زنجانی بیاورد؛ در تیتر یک خود نوشت: "قرار مجرمیت 2هزار صفحه ای در پرونده متهم نفتی"

 

***

دولت و نداشتن جرئت

روحانی در نخستین کنفرانس اقتصاد ایران گفت: "تمایل دارم پس از 36سال به جای آنکه قانونی در مجلس تصویب شود، مستقیم به آرای مردم رجوع شود و همه پرسی بگذاریم"

این جمله رئیس جمهور، در بسیاری از روزنامه های همسو با دولت بازتاب داشت به طوریکه روزنامه های همسو با دولت این جمله رئیس جمهور را در تیتر یک خود استفاده کرده بودند.

 

روزنامه "جوان" با انتشار تصاویری از صفحات اول این روزها؛ در تیتر یک خود نوشت: "دولت جرئت تصمیمات بزرگ اقتصادی ندارد"

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.