محمدرضا فروتن درباره ممنوعیت استفاده از هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات اظهار کرد: اینکه چرا بعضی‌ها از اتفاقات خوب خوشحال نمی‌شوند و چه چیزی آن‌ها را اذیت می‌کند و چه ترسی از این اتفاق دارند، یک سوال است.

چرا یک بازیگر و ورزشکار نمی‌تواند کالای ایرانی تبلیغ کند؟

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، این هنرمند که در نشست «هم‌اندیشی بررسی نقش هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات» حضور داشت، خاطرنشان کرد: چقدر این داستان خشم تولید کرده است و چقدر حال یک عده را بد کرده است. دوستان حرف‌هایشان را با طنز می‌گویند اما اگر درک کنیم می‌بینیم پشت تک‌تک این صحبت‌های عزیزان چقدر خشم و ناراحتی است. به یاد دارم بعد از تمام گیر و دارهایی که در امر تبلیغات مرهون شده بود و ما دوباره قصد داشتیم کاری را شروع کنیم، باز هم برایم سوال بود که چرا یک بازیگر و ورزشکار نمی‌تواند کالای ایرانی را تبلیغ کند.

وی در ادامه بیان کرد: فکر می‌کنم بیشتر ما باید به دنبال آسیبی باشیم که انگار به بعضی‌ها می‌خورد؛ یعنی اینکه چرا بعضی‌ها از اتفاقات خوب خوشحال نمی‌شوند و چه ترسی دارند. آیا این ترس سالم، غریزی و طبیعی است و یا اینکه یک ترس بیمارگونه است؟ در این زمینه نیاز به افرادی هست که به عنوان راه‌حل به آن‌ها نگاه کنیم، افراد مسئول و با شهامت و حمایت‌گری که خواسته‌های دیگران و اتفاق‌های خوب را بخشی از خواسته‌های جدی خودشان تلقی کنند و اینکه وقتی موانعی به‌وجود می‌آید چقدر خودشان را می‌توانند مسئول بدانند و از مسئولیت‌های خودشان بدانند که مشکل را حل کنند.

فروتن در بخشی دیگر از صحبت‌هایش در این نشست تصریح کرد: شاید مهربانی کمی هم آگاهی بیاورد. من فکر می‌کنم با این اقشار (افرادی که استفاده از هنرمندان و ورزشکاران در تبلیغات را ممنوع کرده‌اند) با نامهربانی برخورد شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.