هواشناسی خراسان رضوی برای 24 ساعت آینده مشهد کاهش 17 درجه‌ای دما را پیش‌بینی کرده است.

برف و باران خراسان‌رضوی را فرا می‌گیرد/کاهش 17 درجه ای دما
به گزارش ایسنا)منطقه خراسان، بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان‌رضوی، نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد از بعدازظهر امروز، 18 دی ماه نفوذ سامانه بارشی همراه با جریانات سرد به استان باعث افزایش ابرناکی، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، کاهش محسوس دما و تشکیل مه و بارش‌هایی ابتدا به صورت باران (در برخی نقاط با احتمال رعد و برق) و در ادامه به صورت برف خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود بیشترین حجم بارش‌ها در نیمه‌شمالی استان رخ دهد.

امروز آسمان نواحی شمالی و مرکزی استان قسمتی تا نیمه ابری با غبار صبحگاهی، در طول روز وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، به تدریج افزایش ابر و در عصر و شب در برخی نقاط همراه با بارندگی (در نواحی غربی با احتمال رعد و برق) در نقاط سردسیر بارش برف و آسمان نواحی جنوبی کمی تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید به تدریج افزایش ابر و در عصر و شب در برخی نقاط با احتمال بارندگی ( احتمال رعد و برق) خواهد بود.

برای شهر مشهد در روز پنج‌شنبه آسمانی قسمتی تا نیمه ابری با غبار صبحگاهی، در طول روز وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، بتدریج افزایش ابر و در عصر و شب همراه با بارندگی ( با احتمال رعد و برق) و حداقل و حداکثر دمای چهار و 20 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی استان برای نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی در روز جمعه آسمانی ابری و مه‌آلود همراه با بارش برف، گاهی وزش باد (در برخی نقاط به ویژه نواحی شرقی وزش باد نسبتا شدید) پیش‌بینی کرده است.

شهر مشهد در روز جمعه آسمانی ابری و مه‌آلود، همراه با بارش باران و برف، گاهی وزش باد خواهد داشت و حداقل دمای آن یک درجه زیر صفر و حداکثر دمای آن سه درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.