قدس آنلاین- تبریز: معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان ‌شرقی با تاکید بر مدیریت جامع در مواقع بحرانی، گفت: دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف نباید در موقع بروز بحران بخش‌های دیگر را مقصر دانسته و از مسوولیت شانه خالی کنند.

دستگاه‌ها در موقع بحران از مسوولیت شانه خالی نکنند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید شبستری  ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران آذربایجان‌شرقی بر قبول مسوولیت دستگاه‌های مختلف در مواقع بحران تاکید کرد و اظهار داشت: در مقابله با بحران، دو موضوع ایده‌آل و واقعیت‌ها وجود دارد و برنامه‌ریزی‌ها منطبق بر توان موجود و واقعیت‌های زیرساختی تعریف می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در امر مدیریت بحران گفت: بروز تلفات جانی و مالی در مواقع حوادث و بحران‌هایی مانند سیل و زلزله یک واقعیت است که باید این تلفات با مدیریت صحیح به حداقل برسد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان ‌شرقی ضرورت استفاده از بیمه در تامین خسارات را یادآور شد و گفت: در استفاده از بیمه باید تسهیلات لازم برای بیمه‌های گروهی در نظر گرفته شود و با ارائه تخفیفاتی مردم را به این امر تشویق کرد.

شبستری بیان کرد: موضوع بیمه تنها متعلق به زلزله نیست و متاسفانه همه ساله شاهد خساراتی مانند سرمازدگی محصولات کشاورزی هستیم که بیمه نیستند.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه بر ضرورت ارتباط سریع در مواقع بحران تاکید کرد و گفت: در این زمینه باید هماهنگی لازم میان مدیران بخش‌های مختلف در نصب دکل بی‌سیم و استفاده چند دستگاه در آن فراهم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.