قدس آنلاین-حسین زوارزاده: مدیر شرکت توسعه و عمران گردشگری هفت حوض گفت: فاز یک طرح توسعه هفت حوض سال 97 به پایان می رسد و در 5 سال دوم که فازدوم راتشکیل می دهد این منطقه باید به سوددهی نزدیک شود.

اتمام طرح توسعه هفت حوض در سال 97

فرامرز زینل پور صبح امروز در جریان بازدید از پروژه هفت حوض افزود:  سال گذشته 3 میلیارد و 200 میلیون تومان و سالجاری 4.5 میلیارد بودجه برای اتمام طرح توسعه هفت حوض تخصیص یافته است و تا کنون طبق برنامه طرح 50درصد پیشرفت فیزیکی را شامل شده است.

مدیر عامل شرکت گردشگری توسعه و عمران هفت حوض با اشاره به پارک بیش از 850 خودرو در 13 فروردین امسال در این منطقه تصریح کرد: به طور میانگین در ایام تعطیل سال نیز افزون بر 200 خودرو به این منطقه مراجعه می کنند که این میزان مراجعه کننده نیاز به ارائه یک سری خدمات دارند.

وی با بیان این که موضوع تامین آب یکی از موضوعات مهم برای این منطقه گردشگری بود، ابراز داشت: در همین راستا اقدامات مختلفی مانند راه اندازی 2 مخزن 300 مترمکعبی و یک مخزن 500 متر مکعبی به همراه اجرای خط انتقال آب از سد دوستی به این منطقه در جهت حفاظت از درختان و پوشش های گیاهی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: مکاتباتی صورت گرفته تا در نواحی ساحلی سد اقدام به نصب آلاچیق تفریحی کنیم به همین منظور در در داخل منطقه هفت حوض که تحت مدیریت شهرداری است 3 مکان برای ارائه و فروش خدمات رفاهی غذایی در نظر گرفته ایم که به مرور احداث می شود.

زینل پور یادآورشد: همچنین 16 چشمه سرویس بهداشتی در سولسال گذشته برای این تفرجگاه احداث شدهو 36 چشمه دیگر نیز در دستور کار است، در طرح جدید نیز احداث 180پارکینگ نیز در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: تمام مساحت این منطقه 200 هکتار است که توسط هیئت دولت مصوبه منطقه نمونه گردشگری آن صادر گردید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.