علی رضایی فرزند دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعنوان عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی در اولین نشست خبری این جبهه حضور یافت.

حضور فرزند محسن رضایی در شورای مرکزی جبهه ایستادگی

به گزارش قدس انلاین نخستین نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی با حاشیه های جالبی همراه بود.

*نشست خبری جبهه ایستادگی در یکی از طبقات روزنامه ملت ما که مجمع عالی نخبگان ایران در آن مستقر است برگزار شد.

*در این نشست خبری ابوالقاسم عربیون دبیر کل مجمع عال نخبگان ایران، عبدالحسین روح الامینی دبیر کل حزب توسعه و عدالت، حجت الاسلام سید محمود علوی عضو مجلس خبرگان رهبری و به عنوان رئیس شورای عالی جبهه ایستادگی، حسین کنعانی مقدم دبیر کل حزب سبز و علی رضائی عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی شرکت کرده بودند.

* بنا بود حسن بیادی دبیر کل جمعیت آبادگران جوان نیز در این نشست خبری حضور یابد، اما به دلیل سفر مهدی چمران به مکه بیادی ریاست جلسه شورای شهر را به عهده گرفت و نتوانست در این نشست خبری حضور یابد.

*شهرام گیل آبادی مشاور محسن رضایی در انتخابات ریاست جمهوری نیز در این نشست خبری شرکت کرده بود.

*علی رضایی فرزند محسن رضایی که در این نشست خبری حضور یافته بود حاضر به اظهار نظر درباره فعالیت های سیاسی و انتخاباتی نشد و گفت فعلا حرفی برای گفتن ندارد. وی پیش از این اعلام کرده بود که در انتخابات مجلس نهم نامزد نخواهد شد.

* پس از پایان نشست خبری، حجت الاسلام سید محمود علوی دوربین یکی از عکاسان را گرفت و از وی عکس گرفت و خطاب به خبرنگاران گفت: همیشه عکاسان از ما عکس می گیرند اما الان من باید از عکاسان عکس بگیرم.

* نشست خبری جبهه ایستادگی با تاخیر برگزار شد، عبدالحسین روح الامینی در این باره به خبرنگاران گفت: ما سر ساعت آمدیم اما منتظر خبرنگاران هستیم تا با حضور حداکثری خبرنگاران نشست خبری برگزار شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.