قدس آنلاین: مسئول ستاد توسعه پایدار معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: برقراری ارتباط دائمی با صاحب نظران داخلی و خارجی و تبادل اطلاعات و پیشنهادات مربوط به حوضه آبریز زاینده‌رود ، از مهمترین فعالیت های پیش روی این ستاد است.

درباره زاینده‌رود با صاحب نظران داخلی و خارجی  ارتباط دائمی خواهیم داشت

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حمیدرضا میریان در نشست خبری خود با خبرنگاران افزود: اهم فعالیت ستاد توسعه پایدار معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان ، پیگیری جنبه‌های زیست محیطی شهر و محیط زیست شهری است.

وی اضافه کرد: این ستاد از سال 89 فعالیت خود را آغاز کرد که برگزاری یک سلسله همایش‌ها با عنوان مدیریت محیط زیست شهری و توسعه پایدار و برگزاری نشست بین‌المللی تخصصی و علمی از مهم‌ترین این اقدامات است.

مسئول ستاد توسعه پایدار معاونت خدمات  شهری شهرداری اصفهان در توضیح اقدامات انجام شده از سوی این ستاد در برگزاری "نشست تخصصی پایدار جریان آب زاینده‌رود"، گفت: مسئولیت تمام فعالیت‌های اجرایی برگزاری این نشست بر عهده این ستاد بود که نتیجه عملکرد و رایزنی‌های انجام شده، حضور تیم تخصصی 16 نفره اساتید خارجی بود.

وی ادامه داد: حضور صاحب‌نظران و متخصص در مسائل مربوطه به آب و خشکسالی از 13 دانشگاه مطرح دنیا در این نشست تخصصی خود موفقیت دیگری بود که به همت و تلاش مسئولان اجرایی این نشست تحقق یافت.

میریان تاکید کرد: در این نشست تخصصی و علمی موضوعاتی چون تبیین وضعیت موجود زاینده‌رود، مدیریت آب‌های سطحی و زیر زمینی، اکوسیستم و امنیت غذایی انجام شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.