قدس آنلاین-شهرکرد:؛هفتمین جشنواره شهر برفی سال گذشته در شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن و دوره های دیگر آن در شهرستان کوهرنگ برگزار شده بود.

برگزاری هشتمین جشنواره ملی " برف آورد شهر برفی" درشهرستان کوهرنگ استان چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری در گفتگوی اختصاصی با قدس آنلاین از برگزاری هشتمین جشنواره ملی " برف آورد شهر برفی" در شهرستان کوهرنگ از توابع استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

بهمن عسگری سوادجانی افزود: این جشنواره از هفتم تا نهم بهمن در شهر چلگرد شهرستان کوهرنگ برگزار خواهد شد.

عسگری سواد جانی هدف از برگزاری این برف آورد را زمینه سازی برای طراحی و اجرای برف آورد سالانه به صورت بین المللی، ایجاد نگرش ویژه به جاذبه های استان بعنوان مقصد گردشگری زمستانی کشور و جذب گردشگر زمستانی، میزبانی هنرمندان و شرکت کنندگان سراسر کشور، ایجاد رقابت سالم و گسترش روحیه همکاری بین جوانان و علاقه مندان و معرفی و فروش صنایع دستی چهارمحال و بختیاری با برپایی نمایشگاه عنوان کرد.


وی پایداری مشاغل گردشگری، توسعه گردشگری زمستانی، افزایش جذب اشتغال واحدهای اقامتی، ایجاد رقابت سالم بین جوانان، گسترش روحیه تعاون و همکاری بین جوانان و بسط فرهنگ و رونق اقتصاد از تعامل آحاد مردم و شرکت کنندگان را از دیگر اهداف و ماموریت های برگزاری هشتمین برف آورد استان چهارمحال و بختیاری برشمرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مهلت ثبت نام در این جشنواره را تا پنجم بهمن ماه اعلام کرد و افزود: ثبت نام به دو روش ارسال معمولی به آدرس استان چهارمحال و بختیاری، شهرکرد، انتهای بلوار فارابی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یا پیگیری از طریق شماره تلفن های 03833344642 و 03833342912 و ثبت نام الکترونیکی به آدرس snowcity.miraschb.ir امکانپذیر است

شایان ذکر است، هفتمین جشنواره شهر برفی، سال گذشته در شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن و دوره های دیگر آن در شهرستان کوهرنگ برگزار شده بود. 

در جشنواره 'برف آورد شهر برفی'، هنرمندان، مبتکران و مجسمه سازان گرد هم می آیند تا توانایی و دانایی خود را در آفرینش سازه های برفی به رقابت گذارند.


اولین جشنواره شهر برفی، سال 1385 و با عنوان 'برف و یخ » در استان چهارمحال و بختیاری اجراء شد.

گفتنی است استان چهارمحال و بختیاری، از مقاصد اکوتوریسم و ورزشهای زمستانی کشور محسوب می شود

 

   

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.