عضو مستعفی حزب مشارکت تصریح کرد علی مطهری در اندازه‌ای نیست که پیگیر مسائلی نظیر حصر باشد و اصلاح‌طلبان نیز در این زمینه کارنامه جالبی ندارند.

عبدی:علی مطهری در اندازه‌ای نیست که پیگیر مسائلی نظیر حصر باشد

به نوشته کیهان،عباس عبدی در هفته‌نامه صدا خاطرنشان کرد: «اگر مواضع آقای مطهری را با مواضع اصلاح‌طلبان یکسان کنیم، نه تنها از اثرگذاری آن کاسته می‌شود، بلکه در بی‌فایده و حتی مضر بودن آن نیز نباید تردیدی روا داشت. در این صورت آقای مطهری هم مثل سایر اصولگرایانی می‌شود که از درون و حلقه مرکزی اصولگرایان بیرون آمدند و حتی اکنون به جایی رسیده‌اند که برای اصلاح‌طلبان هم نسخه می‌پیچند و نیروهای برانداز هم جلوی آنان سازشکار محسوب می‌شوند! و در عین حال نه تنها فاقد هرگونه اثرگذاری هستند، بلکه به نفع کسانی عمل می‌کنند که ادعای مبارزه با آنان را دارند.»
عبدی می‌افزاید: مسئله حصر نه در سطح کنش‌های سیاسی آقای مطهری است و نه حتی در سطح کنش سیاسی دولت.
وی ادامه می‌دهد: عمومی کردن هر روز مسئله حصر شاید دل عده‌ای را خنک کند، ولی معلوم نیست برای آرامش جامعه و تحقق هدف رفع حصر چقدر اثر دارد. در سیاست باید به کارآمدی و تاثیر عمل توجه کرد.
عبدی با اشاره به ماجرای منتظری در زمان دولت دوم خرداد می‌نویسد:«دست اصلاح‌طلبان برای محاجه با حصرکنندگان بسته‌تر از آقای مطهری است، زیرا در زمان خودشان چنین حصری را برای مرحوم منتظری عملا پذیرفته بودند و الان نمی‌توانند به راحتی خلاف آن را ادعا کنند.»
وی همچنین نوشت: «اصلاح‌طلبان هم خیلی نمی‌توانند روی مخالفت‌های آقای مطهری حساب کنند مگر اینکه بخواهند این مسیر را تا پایان ادامه دهند که در این صورت جز بحران برای کشور نتیجه دیگری ندارد.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۰۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    2 12
    مطهری باید از مجلس اخراج شود
  • انار IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    10 3
    بس شما در اندازه ای هستید که هر ظلمی روا باشد برای خوشگذرانی خودتان بکنید مطهری مرد است نه مثل شما نامردشما برای پول هرکاری خواهید کردبه غیر از انسان بودن یک روز تاریخ جوابتان را خواهد داد
  • ویدا بروفه IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    12 2
    درود بر مطهری
  • دریا IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 0
    تا بوده چنین بوده اقای مطهری لطفا حرف حق را نزنید قابل توجه مدیران باوجدان اقا مدیریت از جای دیگه میشه شما برای چی رو سرو کله هم میپرید
  • عباس IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 3
    نه تنها در اندازهای نیست بلکه عددی نیست
  • ناصر IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 1
    اگه قراره هر کس حماقتی کرد اغایون بیان به نفعش بیانیه بدن پس قانون پوچ اقای مطهری از چی داری حمایت می کنی اگه کسی وارد منزل خودتم میشد هرج ومرج به پا میکرد بازم همین حرفا رو میزدی برات متاسفم
  • حسینی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 3
    اقای مطهری خیلی کوچکتر ازان است بتواندفتنه گران را از حصر خارج کند
  • انقلابی IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    0 3
    بابااقای مطهری بشین سرجات ودخالت نکن لطفااین زندانیابایداعدام میشدن تاحالا
  • علی IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    1 0
    شماها کوچکتر از ان هستید که برای مطهری ها اندازه تعیین کنید اگه بیکاری به مطهری بگیم کاری برات جور کنه مشغول بشی مطهری مطیع واقعیه رهبرمان است
  • asdfghqwerty88@yahoo.com IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
    1 0
    علی مطهری یک نماینده است و درمورد مسائل کشور حق اظهار نظر دارد .متاسفانه کسانی رفتار مطهری را نقد می کنند که خود گرفتار در حزب و یاگروهی اند واز درک نیت مطهری عاجزند0مطهری از قانون گریزی انتقاد می کند.او با حصر مخالف نیست در صورتی که روند قانونی در مورد ان طی شود. اما قانون گریزان که منفعت فردی وگروهی انان با نطق مطهری به خطر می افتد تحمل شنیدن یک اظهار نظر را ندارند چه مطهری کاره ای با شدیا نباشد.