قدس آنلاین : امام‌جمعه اصفهان با انتقاد شدیداز رفتارهای دوگانه غرب در مقابل اسلام ، گفتد: همین کسانی که خود را منادی آزادی می‌دانند اگر کسی در فرانسه چادر و حتی روسری به سر کرد، با آن فرد برخورد می‌کنند.

انتقاد شدید امام‌جمعه اصفهان از رفتارهای دوگانه غرب

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با محکوم کردن توهین به مقدسات از سوی نشریات فرانسه ، افزود: فرانسه که خود را مهد آزادی می‌داند توهین به مقدسات را نیز جزئی از آزادی می‌داند.

وی تاکید کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه جیره‌خوار رژیم صهیونیستی هستند.

 امام‌جمعه اصفهان با تأکید بر اینکه این‌گونه تهمت‌ها هیچ صدمه‌ای به اسلام نمی‌زند و عزت بزرگان دینی ما را نیز بالا می‌برد و بارها دیده‌ایم که مکر دشمنان به خودشان بازمی‌گردد اضافه کرد: هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند به ما ضربه بزند، در صورتی‌که صبر و تقوا پیشه کنیم و در نهایت کسانی که در مقابل دشمنان اسلام می‌ایستند سربلند هستند.

طباطبایی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت شهادت سربازان مقاومت و سردار الله دادی خاطر نشان کرد: رفتار تروریستی رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نمی‌ماند.

وی ادامه داد: کشورهای غربی و به‌ویژه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان جیره‌خوار رژیم صهیونیستی هستند و پول‌های یهودیان در شکم آن‌ها ریخته شده و زندگی آن‌ها بر همین مبنا استوار است و امیدواریم خداوند شیطنت‌های سرطان منطقه و عالم را به خودش بازگرداند.

امام‌جمعه اصفهان با اشاره به نامه تاریخی رهبر معظم انقلاب به جوانان آمریکا و سایر کشورهای غربی عنوان کرد: بسیاری از جوانان غربی این نامه را که مضمون کلی این نامه این بود که به جوانان می‌گفت خودتان بیایید اسلام را بشناسید و گوش به حرف سردمدارانتان ندهید را می‌خوانند.

وی با تأکید بر اینکه اسلام دین محبت است گفت: اسلام دینی آسمانی است و نباید کسی حرمت این دین را خدشه‌دار کند.

طباطبایی‌نژاد با اشاره به تلاش دشمنان در گذشته برای تصرف مناطق شمالی ایران گفت: کمونیست‌ها در تلاش بودند شهر آمل را که در آن زمان به شهر هزار سنگر معروف شد تصرف کنند ولی شکست خوردند و متوجه شدند که ملت ایران برای چیزهای جزئی دینشان را از دست نمی‌دهد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.