قدس آنلاین : عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی را معرفی چهره منفور استکبار خواند و گفت: انقلاب اسلامی حقانیت اسلام را که متمسک به قرآن و اهل‌بیت(ع) است، تبیین کرد و حق را از باطل متمایز ساخت.

یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی معرفی چهره منفور استکبار بود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سید مرتضی نبوی در جلسه اصولگرایان استان اصفهان با موضوع "جریان اصولگرایی و افق‌های پیش رو "، بیان داشت: همه باید سپاسگزار خداوند به خاطر نعمت انقلاب اسلامی، وجود حضرت امام (ره) و ولایت‌فقیه و تمسک به اهل‌بیت علیه‌السلام باشیم که آثار مطلوب به این تمسک را شاهد هستیم.

وی با تبریک فرارسیدن ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی (ره) به انفجار نور اطلاق شد که انقلاب ما از زمانی که در سرزمین ایران به پیروزی رسید مبدأ معرفی خود و حقانیتش شد و هر چه گذشت در این توفیق موفقیت‌های بیشتری حاصل کرد و چهره کریه آمریکا و اسرائیل بیش ‌از پیش روشن شد.

وی ادامه داد: اگر تا دیروز آمریکا سردمدار حقوق بشر بود امروز همان‌طوری که امام خمینی (ره) مطرح کردند همه گرفتاری‌های زمین و بشریت زیر سر آمریکایی‌هاست و خبیث‌تر از این نظام وجود ندارد که با ظاهر پرفریب چه رفتارهای خبیثی دارند و همچون شیطان تا به این لحظه به یکی از وعده‌های خودشان عمل نکردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش آمریکا در تشکیل و حمایت از دولت رژیم صهیونیستی ادامه داد: همه شاهد بودند که آمریکا کشورهای عربی را چگونه سرکار گذاشت و حتی به یکی از وعده‌هایشان عمل نکردند، به‌ظاهر به دنبال تشکیل دو دولت صهیونیستی و دولت فلسطینی بودند و هر وقت اسرائیل اراده کرد همه قول و قرارها را نقض کرد و همیشه آمریکایی‌ها بدون استثنا از رژیم صهیونیستی دفاع کردند و بسیاری از کشورها تلاش کردند تا دولت خودگردان فلسطینی را به رسمیت بشناسند و همین را نیز آمریکایی‌ها وتو کردند و همین دولت اوباما نیز همین رویه را در پیش گرفت.

نبوی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) به دنبال احیای فریضه امر به‌ معروف و نهی از منکر بودند که در مرحله اول دولت شاهنشاهی را تغییر و پس‌ از آن غده سرطانی و درنهایت ریشه ظلم را ریشه‌کن کنند و در روایات است که اگر منکری را نمی‌توانید تغییر دهید به‌صورت جمعی و تشکیلاتی به مقابله آن بپردازید که بر همین اساس حکومت اسلامی تشکیل شد و در جاهایی که این استعداد وجود داشت نیز مجموعه حلقه‌هایی تشکیل ‌شده و جنگل انبوهی شکل ‌گرفته و همین باعث شده که همه دشمنان به غضب آمدند و این نتیجه اعتصام به حبل‌الله است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اذعان کرد: در کشور خودمان هم هر کجا با هم بودیم موفق بودیم، اگر جاهایی ضربه خوردیم جایی بوده که دشمن توانسته رخنه پیدا کند و در داخل کشور دشمن بر روی شکاف‌هایی برنامه‌ریزی کرده و همه به یاد دارند مباحث شعار شکاف بین جمهوریت و اسلامیت و شکاف بین نهادهای انتخابی و نهادهای انتصابی از این ‌دست برنامه‌های دشمن بود که به دنبال این بودند که برخی نهادها را به جان هم بیندازند و همیشه آن‌ها به این فکر بودند که سر سلسله نظام ما را که ولایت‌فقیه بود تضعیف کنند.

وی تکلیف پایبندان به اسلام و نظام اسلامی را اعتصام به ریسمان الهی که در زمان غیبت ترسیم این راه بر عهده ولی‌فقیه است دانست و ادامه داد: ولایت‌فقیه محوری است که می‌تواند وحدت ما را حفظ کند و همیشه باید به این نکته توجه کنیم امروز جامعه ما مبرای از تفرقه نیست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: اگر نظام ایران اسلامی متمایز است به این خاطر است که به‌عنوان‌ مثال مجاهدان افغانستان که همه نیروهای سرخ را از کشورشان بیرون کردند ولی اختلافات داخلی‌شان به‌جایی رسید که آمریکا در آنجا نفوذ کردند و چون محور وحدت نداشتند به نتیجه نرسیدند و اگر کشورهای دیگر مثل مصر طاغوتی را سرنگون کردند ولی توانستند به موفقیتی برسند به این خاطر بود که قدر نعمت را ندانستند.

نبوی ادامه داد: کسانی که پایبند به امام و راه امام و استقلال و آزادی و حفظ جمهوری اسلامی هستند باید مدافع وحدت باشند.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای مغرضانه درصدد احیای جریان فتنه در کشور هستند ادامه داد: امروز می‌بینیم عده‌ای که در خواب فرورفته بودند سر برآوردند و مدعی شدند و به دنبال آن هستند که کسانی که آتش فتنه را در کشور ایجاد کردند و کشور ماه‌ها در این آتش می‌سوخت این‌ها را تبرئه کنند و دوباره بیاورند بر کرسی رهبری خودشان بنشانند و همچنان خطر، خطری جدی است و ما هم یک انتخابات سرنوشت‌ساز را در پیش رو داریم و همچنان وحدت را به‌عنوان یک ضرورت قرآنی و عقلی و ملی مطرح می‌دانیم که در این زمینه بزرگان قوم نقش بیشتری دارند.

نبوی خاطر نشان کرد: آن‌هایی که سن و سال بیشتر و موقعیت مؤثرتر بیشتری دارند مسئولیت بیشتری پیش رو دارند و نمی‌توانیم پنهان کنیم که برخی از بزرگان ما در دوران ریاست جمهوری دوره قبل تجربه بدی به یادگار گذاشتند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: خوشبختانه هم‌اکنون خبرهایی که از وحدت اضلاع جریان اصولگرا به گوش می‌رسد و تجربیات گذشته باعث شده نسبت به گذشته آگاه‌تر باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید جریان اصولگرایی به سازوکاری برسد که در مجلس با وحدت و با لیست واحد به میدان بیایند و ما امیدواریم هستیم با تجربه‌ای که اصولگرایان در مجلس هفتم و هشتم و نهم داشتند این تجربه را به کار بگیرند و به امید خدا شاهد چهره‌های جدیدتر و بانشاط‌تر باشیم و نسل‌های جدید وارد عرصه شوند و ما شاهد مجلسی کارآمدتر از مجلس‌های قبل باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.