قدس آنلاین:مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، از افزایش تسهیلات و کمک هزینه ازدواج به اعضای جوانان این جمعیت خبر داد.

افزایش تسهیلات و کمک هزینه ازدواج به اعضای جوانان هلال احمر

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، شکوری نسب در همایش ازدواج سالم جوانان با اشاره به ازدواج 40 نفر از اعضای جوانان این جمعیت گفت: هلال احمر استان علاوه بر اعطای کمک هزینه و تسهیلات ازدواج جوانان پیگیر افزایش این نوع کمک ها برای ترغیب جوانان به تشکیل خانواده و رفع مشکلات ابتدایی است.

وی فرار جوانان از ازدواج را یکی از دغدغه های کنونی جامعه دانست و گفت: گریز از تشکیل خانواده یک نوع بیماری و وسواس فکری است که سلامت اجتماعی جامعه را مورد هجوم قرارداده است.

وی با تأکید براینکه اکنون زندگی ما از زندگی اصیل ایرانی ما فاصله گرفته, از جوانان خواست تحت تاثیر تبلیغات شبکه های خارجی قرار نگیرند و با توجه به پیشینه فرهنگی ایرانی خود, خانواده بانشاطی را تشکیل دهند.

در ادامه همایش دکتر تبراعی روانشناس بالینی, با اشاره به عدم تمایل جوانان به ازدواج, آن را زنگ خطری برای سلامت اجتماع دانست و گفت: نگرش های منفی به تشکیل خانواده و عدم توجه به نیازهای فکری جوانان در این مشکل نقش اساسی دارد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.