قدس آنلاین- تبریز: عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر تبریز، انباشت مصالح ساختمانی در فضاهای عمومی را از جمله معضلات شهر خواند و گفت: رفع این معضل نیازمند ارتقای فرهنگ ساخت‌و‌ساز در بین مجریان، ناظران و مالکان است.

رفع معضل «انباشت مصالح ساختمانی در فضاهای عمومی» با ارتقای فرهنگ ساخت‌و‌ساز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید محدث  اظهار داشت: رویکردهای بلندمرتبه سازی در کشورهای در حال توسعه و ضرورت رعایت حقوق شهروندان، دو موضوع مهم عمرانی و اجتماعی است که باید با یکدیگر همسو باشند؛ بر این اساس انباشت نخاله در مناطق مسکونی و تردد خودروهای سنگنین در محلات و مجتمع های مسکونی، دیگر قابل قبول نیست.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به پیوستگی و ارتباط مستمر موضوعات شهری، گفت: این پیوستگی نشان‌دهنده ضرورت مشارکت شهروندان در حوزه های مختلف از جمله عمران و سازندگی است؛ چرا که بخشی از سیمای شهر، در اختیار متولیان عمرانی شهر و بخش دیگر در اختیار شهروندان است.

وی با بیان این که امروز مدیریت شهری، تمام همت خود را صرف کوتاه کردن مدت اجرای پروژه های عمرانی و به حداقل رساندن پیامدهای ترافیکی و زیبایی شهر کرده است، اضافه کرد: با مشارکت شهروندان و تجدید نظر در اجرای ساخت و سازهای شخصی، شاهد استمرار این روند در تمام قسمت های شهر خواهیم بود.

وی صنعتی سازی حوزه ساخت و ساز را در همین راستا مورد توجه قرار داده و ادامه داد: با تحقق این موضوع، مصالح و قطعات ساختمانی، در واحدهای صنعتی تولید شده و دیگر شاهد انباشت مصالح در پیاده روها نخواهیم بود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.