مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران اعلام کرد: هنوز دلیل فوت دانشجوی دانشگاه تهران مشخص نیست .

هنوز دلیل فوت دانشجوی دانشگاه تهران مشخص نشده است

 به گزارش قدس آنلاین دکتر سید احمد رضا خضری در گفتگو با  مهر در خصوص اینکه آیا دانشجوی دانشگاه تهران خودکشی کرده است، گفت: هنوز علت برای ما نیز مشخص نیست و منتظر نتیجه گزارش پزشکی قانونی هستیم.

وی درباره اینکه عنوان شده دانشجوی مذکور به علت مشکلات آموزشی و اقتصادی خودکشی کرده است، افزود: همان طور که گفتم هنوز علت فوت وی برای ما روشن و مشخص نیست هر دانشجویی ممکن است مشکلات آموزشی داشته باشد ولی دلیل نمی شود که به خود آسیب بزند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تهران افزود: دانشجوی مذکور از دانشجویان کوشا و ساعی دانشگاه بوده و تاکنون پرونده ای در دفتر مشاوره دانشگاه نیز نداشته و مشکل آموزشی و یا مشکل دیگری نیز از طرف وی گزارش نشده و اساتید از وی رضایت داشتند حتی وی خود را آماده می کرد تا از رساله خود دفاع کند.

سید فضل‌الله موسوی رئیس دانشکده حقوق و علوم‌سیاسی دانشگاه تهران نیز درباره اخبار ضد و نقیضی که در خصوص فوت یکی از دانشجویان دکتری این دانشگاه، وجود دارد به مهر گفت: بعد از ظهر روز گذشته یکی از دانشجویان دکتری این دانشکده هنگامی که مشغول صحبت کردن با تلفن همراهش بوده ، به یک باره بر زمین افتاده و از هوش می رود.

وی افزود: بلافاصله وی را به کلینیک منتقل می‌کنند، اما متاسفانه پس از حضور در کلینیک این دانشجو فوت می‌کند.

رئیس دانشکده حقوق وعلوم‌سیاسی دانشگاه تهران مطالب عنوان شده دراین خصوص که وی به علت مشکلات آموزشی و اقتصادی خودکشی کرده است را کذب محض عنوان کرد و گفت: وی از دانشجویان کوشا و ساعی ما بود اگر مشکل خانوادگی داشته باشد اطلاعی نداریم اما هیچ مشکلی با دانشکده نداشت و خود را برای دفاع از پایان نامه اش آماده می کرد .

وی درباره علت فوت نیز گفت: علت فوت هنوز مشخص نشده تا پزشکی قانونی نظر خود را در این زمینه اعلام کند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته اعلام شد یکی از دانشجویان دکتری دانشگاه تهران (حسین خجسته‌نیا دانشجوی دکترای روابط بین‌الملل دانشکده حقوق و علوم سیاسی) با خوردن سیانور مقابل مسئولین دانشکده حقوق و علوم سیاسی خودکشی کرد و در راه بیمارستان درگذشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.