قدس آنلاین: استاندار اصفهان گفت: همزمان با سی و ششمین بهار انقلاب اسلامی 2499 پروژه با اعتباری بالغ‌ بر 13 هزار و 420 میلیارد ریال در استان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

افتتاح 2499 پروژه اصفهان در بهار36

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، رسول زرگر پور در مراسم افتتاح همزمان بیش از 670 طرح آموزشی، پرورشی و ورزشی در سراسر کشور که با حضور حجت‌الاسلام‌ حسن روحانی رییس جمهوری به‌طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید، با گرامیداشت دهه فرخندهٔ فجر، گفت: همزمان با سی و ششمین بهار آزادی 29 پروژهٔ آموزشی، پرورشی و ورزشی در استان اصفهان به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: 143 کلاس درس با زیربنایی در حدود 24505 مترمربع و هزینه‌ای بالغ‌بر 310 میلیارد ریال ازجمله پروژه‌هایی بود که در این مراسم به بهره‌برداری رسید.

وی بابیان اینکه در دههٔ فجر امسال 2499 پروژه بااعتباری بالغ‌بر 13 هزار و 620 میلیارد ریال افتتاح خواهد شد، اظهار داشت: از این تعداد 70 درصد در بخش خصوصی و غیردولتی و 30 درصد در بخش دولتی با حضور تعدادی از وزرا و معاونین رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار اصفهان افزود: با توجه به دستور رئیس‌جمهوری پروژه‌های آموزش‌وپرورش به‌طور ویژه افتتاح شدند که نشان از اهمیت ایشان به آموزش‌وپرورش و این گروه فرهیخته است و دولت تدبیر و امید در تلاش است که آنچه درشان این قشر است به بهترین نحو به انجام رساند.

زرگر پور به سفر کاروان تدبیر و امید به اصفهان و مشکلات موجود در استان اشاره کرد و افزود:‌ اصفهان با مشکلاتی از قبیل آب، آلودگی هوا، تورم و بیکاری که در طول دو دهه گذشته ایجادشده، دست‌به‌گریبان است و با سفر رئیس‌جمهور به استان فرصت طلایی ایجاد خواهد شد که این مسائل بررسی و راهکارهایی برای حل این مشکلات ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه و باابهت مردم استان در مراسم استقبال از رئیس‌جمهور نمود و تجلی خارجی بسیار بزرگی خواهد داشت، تصریح کرد: هرچه میثاق با نظام، رهبری و دولت متجلی‌تر باشد بر ترس و واهمهٔ دشمنان انقلاب اضافه خواهد شد.

زرگر پور از استان اصفهان به‌عنوان استانی تراز اول و سیاسی یادکرد و اظهار داشت: مردم اصفهان با بلوغ بالای سیاسی خود شناخته می‌شوند که توانسته‌اند با توطئه‌هایی که در فضای فیزیکی استان ایجاد می‌شود مقابله نمایند.

گفتنی است در این مراسم به‌عنوان نمونه ارتباط ویدئوکنفرانس با هشت استان آذربایجان شرقی، اصفهان، سیستان و بلوچستان، فارس، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، چهارمحال و بختیاری و آذربایجان غربی برقرار شد و این طرح‌ها با حضور رییس جمهوری مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.