قدس آنلاین- احمد فیاض: در میان واژه ها و ادبیات تحولات و جبهه مقاومت اسلامی، شنیدن و خواندن « شهید فیس بوک چی» می تواند جالب باشد.

کدام شهید به «شهید فیسبوک چی» مشهور شد؟!(عکس)

بنا بر گزارش قدس آنلاین؛ شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نیز در صورت استفاده مفید و منطقی می توانند در راستای تاکتیک های جنگ نرم قرار گرفته و خود تبدیل به ضد حمله و یا پاتکی بر علیه تهاجم فرهنگی و رسانه ای عوامل دشمن قرار گیرند. شهید « محمد علی ابوحسن» معروف به کاظم از جمله شهدای عملیات تروریستی منطقه قنیطره در جولان سوریه است که به همراه شهید جهاد مغنیه و سردار شهید الله داد و جمعی دیگر از مجاهدان حزب الله لبنانی، توسط رژیم غاصب صهیونیست در 28 دی ماه به فیض شهادت نائل شدند.

در عین حال آنچه باعث اشتهار این شهید والامقام شد اعطای لقب « شهید فیسبوک چی» از سوی علاقمندان به تحولات و اخبار مقاومت در فضای مجازی و اینترنت است که باعث شد تا تلنگری باشد که حتی «فیس بوکی ها هم می توانند عازم بهشت شوند»!. وجه تسمیه این انتخاب نیز به این علت است که شهید «محمد علی ابو حسن» در میان مجاهدان و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان، همواره بعنوان یکی از افسران فعال فضای نبردسایبری مطرح بود. وی اغلب اوقات در فیس بوک بصورت آنلاین اخبار مقاومت و تحولات آن را بصورت لحظه ای جهت کاربران فیس بوک منتشر و فتح بابی عملیاتی در برابر سایر هجمه های رسانه ای یکسویه اپیلکشن ها و شبکه های صهیونیستی بوجود آورده بود. در واقع انتشار رایحه مقاومت و جبهه حزب الله در دنیای مدرنیته و فضای مجازی بخشی از اقدامات شاخص این شهید بزرگوار در کنار سایر افسران جنگ نرم و سایبری است که البته این شهید بزرگوار، تلاش مضاعفی از خود مبذول داشته است.

شهید «محمد علی ابوحسن» معروف به کاظم متولد « عین قانا» در سال 1985 میلادی است که طی عملیات تروریستی و موشکی رژیم اشغالگر قدس در 28 دی ماه 93 به درجه رفیع شهادت رسید.

( روحش شاد)

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.