قدس آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تحریم امروز ایران در مقابل شرایطی که در دوران انقلاب داشتیم چیزی نیست و حتی اگر میزان فشار را صد برابر کنند و همه دنیا علیه ما هم‌ پیمان شوند باز هم ایستاده‌ایم و تحت هیچ شرایطی از احقاق حقوق ملت ایران کوتاه نمی آییم.

تحت هیچ شرایطی از احقاق حقوق ملت ایران کوتاه نمی آییم

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، سردار محمدرضا نقدی در یادواره ۲۱۰ شهید هیئت بنی فاطمه اصفهان که با حضور شاعر برجسته کشوری، نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین و خانواده‌های شهدا ، افزود: ایران تا حدی به خودکفایی رسیده که برای اداره مملکت حتی در سخت ترین شرایط تحریم‌ها هم قد خم نکند.

وی با اشاره به نقش پررنگ این شهر در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی، بیان داشت: زمانی که همه دنیا چشم انتظار شکست ایران بودند، شهدا راه درست را فهمیدند و برای یافتن حقیقت لحظه‌ای درنگ نکرده و زمانی که به آن رسیدند همه تلاش خود را کردند تا در مقابل ظلم و کفر جهانی بایستند.
وی افزود: در آن زمان که هیچ امیدی به پیروزی انقلاب نبود، جوانان این مرز و بوم به خدا و رهبر خود اعتماد کرده و همانگونه که خدا در قرآن آورده "مرا یاری کنید تا شما را یاری کنم" به یاری خداوند شتافتند و توانستند با دست خالی بر دشمن غلبه کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: ما باید در مقابل زورگویان زمانه ایستادگی و مقاومت به خرج دهیم تا وعده الهی به حقیقت بپیوندد.
وی با مطرح کردن این سوال که مگر چند نمونه تاریخی سراغ دارید که مانند انقلاب ما باشد ،گفت: خداوند به خاطر اخلاص شهدا و امام(ره)، انتخاب مسیر درست و پیروی از اسلام حقیقی این برد مقتدرانه را نثار ما کرد.
نقدی با اشاره به وضعیت تحریم‌ها گفت: با وجود پیروزی‌های گذشته ما واضح است که امروزه هیچ بهانه ای برای سازش وجود ندارد، ما در سال ۵۷ آمریکایی را که کل دنیا را زیر بال داشت، شکست دادیم و در مقابلش ایستادیم، آمریکای امروزی که برای ما چیزی نیست.
وی افزود: ما آن زمان با دست خالی خون‌ها ریختیم تا بر شیطان عالم غلبه کنیم،حالا که برای خود در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده و از ساخت انواع جنگنده‌ها گرفته تا مسایل دیگر مربوط به تحریم‌ها به خودکفایی رسیده‌ایم، برایمان ایستادن در مقابل دولتی که هر روز در تمام حوزه های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... روزگاری رو به افول دارد، کاری ندارد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: اگر قرار باشد کسی این وسط سازش کند، فقط آمریکاست.
وی ادامه داد: ما دست‌مان تا مدیترانه و حتی سواحل آمریکای لاتین باز است، در عرصه جهانی محبوبیت بین المللی داشته و در حوزه دفاعی پیشرفته ترین سلاح را ساخته‌‌ایم، ما از شهدا درس نگرفتیم که برویم در مقابل تحریم ها سازش کنیم.

نقدی بیان داشت: امروز ما تکلیف بزرگی بر دوش و امانت عظیمی در دست داشته که متاسفانه عده‌ای قدر این عافیت را ندانسته، می‌روند با مستکبر کافر قدم می‌زنند که صحنه سازی و دل همه امت را خالی کرده که مبادا سازش صورت گرفته باشد.
وی تصریح کرد: تحریم امروزه ما در مقابل شرایطی که در دوران انقلاب داشتیم چیزی نیست و حتی اگر میزان فشار را صد برابر کنند و همه دنیا علیه ما هم‌ پیمان شوند باز هم ایستاده‌ایم.
رییس سازمان بسیج مستضعفین ابزار امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک بیت المقدس را آزاد کرده و در آنجا پشت سر رهبر نماز را اقامه کنیم.
نقدی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنگ در افغانستان اظهار داشت: آنها از انقلاب ما الگو گرفتند و به خدا اعتماد کردند که توانستند با ذلت تمام ارتش شوروی را از کشورشان بیرون کند.
وی گفت: اگر در کل دنیا همه تنها یک نمونه از این دست پیروزی ها را دیده اند، ما چندین نمونه به چشم خود دیده ایم، مثلا همین لبنان که تا چندی پیش توسط خود صهیونیست ها در ضعف غوطه ور شد و همین رژیم غاصب توانست تا پایتخت آنجا بیروت، پیشروی کند، با بهره‌ گیری از انقلاب ما به جایی رسیدند که حالا رییس جمهور آمریکا زمانی که نام حزب الله را به زبان می‌آورد دچار رنگ پریدگی می‌شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: اسلامی که ما را به سربلندی رساند، زمانی که به لبنان راه یافت آن‌را به یک ابر قدرت تبدیل کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.