قدس آنلاین: سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان از آغاز به کار فعالیت تیم بازرسی ویژه بر قیمت، کیفیت و تنوع محصولات موجود در بازارهای روز کوثر از اول اسفندماه خبر داد.

آغاز بکار تیم بازرسی ویژه در بازارهای کوثراصفهان از اول اسفندماه

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ،سید اصغر سقاییان نژاد با اشاره به كيفيت و قيمت مناسب اقلام ارائه شده در بازارهاي روز کوثر شهرداری اصفهان اظهار داشت: باتوجه به نزدیک شدن ایام نوروز و استقبال شهروندان جهت تامین مایحتاج خود، تیم بازرسی ویژه جهت کنترل قیمت، کیفیت، تنوع و ... تشکیل شده که نظارت بر اقلام موجود در بازارهای کوثر به صورت گسترده تر انجام شود.
وی اذعان داشت: اعضای تیم بازرسی ویژه مشخص شده و این تیم کار خود را از اول اسفندماه آغاز خواهد کرد.
سرپرست سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: باتوجه به تنوع محصولات عرضه شده در بازارهای روز کوثر بازرسی ها به صورت روزانه و مستمر انجام خواهد شد این در حالی است که در حال حاضر در بازارهایی که مورد استقبال بیشتر شهروندان قرار گرفته به منظور نظارت بیشتر، بازرس مقیم قرار داده شده است.
سقاییان نژاد با بیان اینکه اقلام مصرفی در بازارهای روز 5 تا 30 درصد ارزان تر از سطح شهر به شهروندان عرضه می شود گفت: شهروندان  مي توانند در صورت مشاهده تخلف در بازارهاي روز موضوع را با سامانه ۱۳۷، شماره پيامكي ۳۰۰۰۱۳۹۰۹۰ و يا شماره تلفن ۲۲۰۸۴۷۳ گزارش دهند تا تخلف در اسرع وقت پيگيري شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.