قد س آنلاین:رئيس كل دادگستري استان فارس گفت: دستگاه قضايي و انتظامي براي ارائه خدمات مناسب به مردم مي بايست بهترين مكان را داشته باشند

ضرورت دسترسي به مكان مطلوب براي فعاليت هاي قضايي و انتظامي

به گزارش قدس آنلاین ،"علي القاصي مهر" در نشست سه جانبه اي كه به منظور تعامل بين مجموعه قضايي، انتظامي و زندان هاي استان برگزار شد گفت: حساسترين ماموريت در نظام مقدس جمهوري اسلامي كه تامين نظم و امنيت و اجراي عدالت است، برعهده نيروي انتظامي و دستگاه قضايي است.

وي ادامه داد: با توجه به مراجعه مردم به مراكز انتظامي و قضايي مي بايست براي رفاه حال شهروندان بهترين مكان ها نيز براي اين مجموعه ها درنظر گفته شود.

رييس كل دادگستري استان فارس با بيان اينكه، نسبت به اين موضوع توجه كافي نشده است، تصريح كرد: اقتدار نظام دستگاه هاي حمايتي ايجاب مي كند كه ساختمان هاي مناسبي براي خدمت بهتر به مردم در نظر گرفته شود و لازم است با برنامه ريزي كلان در اين خصوص چاره انديشي شود.

"القاصي مهر" تاكيد كرد: با وجود اين نقايص و كمبودها و با حداقل امكانات و نيروها ي موجود، مديران دلسوزي در آن دستگاه ها خدمت مي كنند كه خودشان پيشقدم هستند و خدمات ارزنده اي هم به مردم ارائه مي شود. و

ي در ادامه گفت: از آنجا كه فقدان زندان و بازداشتگاه در برخي شهرستان ها و انتقال زندانيان به مسافت هاي دور مي تواند براي مجموعه زندان مشكلاتي را در پي داشته باشد، بنابراين اولويت كاري مسئولان زندان ها بايد احداث بازداشتگاه در شهرستان هاي فاقد زندان باشد.

فرمانده انتظامي فارس نيز در اين نشست سه جانبه ضمن تبريك دهه فجر، بر اجراي طرح "مكنا" (مديريت كيفيت در نيروي انتظامي) در تعداد يكصد كلانتري و پاسگاه تاكيد كرد و گفت: 45 واحد تحت نظرگاه با اجراي اين طرح بازسازي و به دوربين مجهز شده اند.

سردار "احمد علي گودرزي" اضافه كرد: با اجراي اين طرح، همكاران و افراد بازداشتي تحت نظر بيشتري قرار دارند و در راستاي رعايت حقوق شهروندي، محيط تحت نظرگاه ها مناسب مي شود.

وي يادآور شد: با توجه به رهنمودهاي مقام معظم رهبري، طرح "مكنا" مي تواند آستانه تحمل كاركنان را افزايش داده و موجب تعالي رفتار فردي و اجتماعي آنان شود و ‌در نتيجه با ارائه خدمات مناسبتر، موجبات رضايتمندي بيشتر مردم را فراهم كرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.