هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهر ، ساعت و صنایع وابسته امروز (پنج شنبه ) با حضورمسعود سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و با مشارکت 146 واحد تولیدی داخلی و خارجی گشایش یافت .

 در هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا ، جواهر

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، در هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا ، جواهر و نقره از مجموع 146 واحد شرکت کننده ، 140 واحد تولیدی داخلی و مابقی واحدهای خارجی فعال در زمینه دانش و تکنولوژی طلا و جواهر هستند.

شرکت کنندگان خارجی از کشورهای ترکیه، انگلستان، ایتالیا و آلمان، تایلند و ژاپن در نمایشگاه حضور دارند .

هفتمین نمایشگاه بین المللی طلا، نقره و جواهر ، ساعت و صنایع وابسته از امروز به مدت چهار روز در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا است .

رییس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا ، جواهر ، نقره و سنگهای قیمتی ایران دراین مراسم هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه توانمندی های مجموعه تولید کنندگان و صادرکنندگان در جهت اهداف نظام از جمله اقتصاد مقاومتی دانست .

عبادالله محمد ولی بالا بردن کیفیت و کمیت تولید محصولات طلا و جواهر کشور را از دیگر اهداف این نمایشگاه نام برد.

محمدولی ابراز امیدواری کرد: رفع تحریم ها هم ثبات اقتصادی و سیاسی در پی خواهد داشت و هم شاهد رونق بیشتری در بازار طلا و نقره خواهیم بود.

وی افزود: در سراسر کشور 10 هزار واحد تولیدکننده محصولات طلا و نقره وجود دارد که 6 هزار واحد تولیدی از ادارات استاندارد سطح کشور کد رهگیری دریافت کرده اند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.