قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز گفت: برنامه سال آتی با محوریت جایگاه و پیشینه بی‌نظیر شهر تبریز، تدوین شده است؛ چرا که معتقدیم این جایگاه، با هیچ شهر دیگری قابل قیاس نیست.

بودجه سال 94 با در نظر داشتن جایگاه بی‌نظیر شهر تبریز، تدوین شده است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: شورای اسلامی شهر در بررسی تعرفه عوارض و مطالعات محتوایی آن، عملکرد ارزنده‌ای  داشت و گام موثری برای انسجام ساز و کار این بخش از درآمدهای شهری برداشت.
وی اضافه کرد: امیدواریم همین روند، در بررسی برنامه و بودجه سال 94 پیگیری شود تا با اتمام و تصویب نهایی بودجه تا دهم اسفند، شاهد ارسال لایحه به فرمانداری و اجرای هر چه سریع‌تر برنامه‌های سال آتی باشیم.
نجفی تاکید کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که با اجرای رویکردهای سرمایه گذاری، تحقق عوارض و احیای مطالباتی که از دوره‌های گذشته باقی مانده، درآمدهای شهر را تقویت کنیم.
شهردار تبریز، اولویت‌دار کردن پروژه‌های عمرانی را از جمله محورهایی خواند که از سوی شورای اسلامی شهر تاکید شده و  در برنامه سال 94  اعمال شده است. 
صادق نجفی اظهار داشت: در سال جاری شهرداری با محوریت پروژه‌های مسیرگشایی و قدم‌های موثری که در مناطق حاشیه‌نشین برداشته‌است، عملاً به حوزه‌های ورود داشته که در یکی طی سالیان دراز مورد کم‌توجهی قرار گرفته بود.
وی متذکر شد: در مجموعه تمهیداتی که پیش‌بینی شده‌است، تاثیرگذاری عمرانی شهرداری تبریز، در سال آتی، چشمگیرتر از امسال خواهد بود.
شهردار تبریز تصریح کرد: با ایجاد و تکمیل دو رینگ کامل، شاهد روان‌سازی ترافیک در دو مسیر پرتراکم شهر خواهیم بود. 
نجفی خاطرنشان کرد: برنامه سال آتی با محوریت جایگاه و پیشینه تاریخی شهر تبریز، تدوین شده است؛ چرا که معتقدیم این جایگاه بی‌نظیر با هیچ شهر دیگری قابل قیاس نیست. 
وی گفت: با توجه به توسعه روزافزون شهر و تداخل مناطق شهری با بخش‌های صنعتی، شهرداری مصمم است تا با همراهی شورای الامی شهر، انتقال واحدهای صنعتی را به 30 کیلومتری بیرون از شهر، عملی کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.