نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از یهودیان اروپا خواست تا پس از تیراندازی در بیرون یک کنیسه در شهر کپنهاگ دانمارک که منجر به کشته شدن یک یهودی شد، به اسرائیل مهاجرت کنند.

طرح ۴۶ میلیون دلاری تل‌آویو برای تشویق مهاجرت یهودیان اروپا به سرزمین اشغالی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم و به نقل از آسوشیتدپرس، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل امروز یکشنبه در سخنانی گفت که کابینه اسرائیل در خصوص طرح ۴۶ میلیون دلاری با هدف تشویق یهودیان فرانسه، بلژیک و اوکراین برای مهاجرت به اسرائیل گفت‌وگو خواهد کرد.

نتانیاهو ضمن اشاره به تیرانداز‌یهای اخیر در دانمارک افزود: انتظار می‌رود که موج این حملات ادامه یابد. یهودیان مستحق امنیت در هر کشوری هستند ولی ما به برادران و خواهران یهودی خود می‌گوییم که اسرائیل خانه شماست.

یک مأمور یهودی گارد امنیتی دانمارک در جریان تیراندازی در شهر کپنهاگ کشته شده است. جایر ملچیر خاخام اعظم دانمارک نیز از درخواست نتانیاهو برای مهاجرت به اسرائیل پس از وقوع این حمله، ابراز تأسف کرده است. وی در این باره تأکید کرد که ترور دلیلی برای مهاجرت به اسرائیل نیست.

در دومین حادثه تیراندازی در شهر کپنهاگ که در یک کنیسه رخ داد، یک نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شده اند. این تیراندازی در شرایطی اتفاق افتاده است که منابع خبری پیش از این از تیراندازی در نشستی که توسط کاریکاتوریست هتاک به پیامبر اسلام(ص) و با حضور سفیر فرانسه در دانمارک به‌منظور توجیه هتاکی به ادیان برگزار شده بود، خبر دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.