نایب رییس مجلس شور ای اسلامی با بیان اینکه کشتار مسیحیان مصری احساسات هر انسان مومن و دوستدار بشر را جریحه دار کرده است ،گفت: تمامی مذاهب اسلامی این رفتار گروه تروریستی داعش را حرام مسلم میدانند و یکپارچه آن را محکوم می کنند.

تمامی مذاهب اسلام اقدام گروه تروریستی داعش را حرام مسلم می دانند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمدرضا باهنر در پایان جلسه علنی عصر امروز گفت: اگر چه همکاران روحانی ما بیانیه ای در محکومیت اقدامات گروهک تروریستی داعش علیه مسحیان مصر دادند، اما این مطلب مهمی است که گروه های تکفیری دست ساخته آمریکا و شیوخ منطقه ، پیرو سفاکی های گذشته متاسفانه به کشتار وحشیانه مسیحیان مصری دست زدند و احساسات هر انسان مومن متقی و متدین و هر دوستدار بشر را جریحه دار کردند.

وی افزود: این نوع کشتارها بر خلاف اصول مسلم قرآن و سنت رسول الله و سیره علوی است و تمامی مذاهب اسلام این رفتار را حرام مسلم دانسته و یکپارچه آن را محکوم می نمایند.

نایب رییس مجلس ادامه داد: امروز کسانی که به این گروه سفاک کمک های مادی آموزشی و تجهیزاتی می کنند ،باید در دادگاه عادلانه بین المللی پاسخگوی این سفاکی ها بوده و منتظر مجازات درخور این خباثت ها باشند.

باهنر در ادامه گفت:من از طرف خود و کلیه نمایندگان و مسئولان عالی مقام نظام جمهوری اسلامی ایران این رفتار سبعانه را برای چندمین بار محکوم نموده و به یاری خداوند متعال نمی گذاریم که خواب صهیونیست ها در راه اندازی جنگ دینی و مذهبی شعله ور شده و انشاء الله سربازان غیور اسلام و امت حزب الله حق این نامردمی ها را کف دست تکفیری ها و پشتیبانان آنها قرار خواهند داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.