رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از روند احداث مجتمع گردشگری زیتون، هتل پنج ستاره و منطقه نمونه گردشگری طرلاب و فرودگاه قم بازدید کرد.

سلطانی‌فر: قم از مهمترین کانون‌های گردشگری مذهبی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، مسعود سلطانی‌فر در جریان سفر کاروان تدبیر و امید به شهر مقدس قم از روند اجرای چند طرح‌ بزرگ گردشگری در استان بازدید کرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صبح امروز از مجتمع گردشگری زیتون بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند احداث آن قرار گرفت.

پروژه احداث هتل پنج ستاره قم مقصد دیگر سلیمانی‌فر و هیئت همراهش بود. این هتل در خیابان 30 متری هنرستان و در نزدیکی میدان بسیج و در مجاورت بلوار پیامبر اعظم (ص) در حال ساخت است. این هتل که مجموعه تجاری، اقامتی و پذیرایی است با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد ریال در 13 طبقه در حال احداث است که با پایان یافتن آن و رسیدن به مرحله بهره‌برداری برای 300 نفر اشتغالزایی صورت خواهد گرفت.  

در ادامه معاون رئیس جمهور از فرودگاه قم و بخش‌های مختلف منطقه نمونه گردشگری طرلاب و شهر فروگاهی نیز بازدید کرد.

سلیمانی‌فر در این بازدید با اشاره به اینکه بحث توسعه ناوگان هوایی کشور برای دولت بسیار مهم و استراتژیک است گفت: قم یکی از مهمترین کانون‌های گردشگری مذهبی است و تعداد توریست‌های قم در سال‌های آینده بیشتر از این افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: شهر قم از نظر امکانات رفاهی و پذیرایی لوکس دچار خلأ جدی است و نیاز است در این زمینه و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز اقدام موثر صورت گیرد.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قم با اشاره به اینکه  در سفر رئیس جمهور اتفاقات خوبی برای استان قم شکل گرفت خاطرنشان کرد: افتتاح مسیر قم گرمسار و آغاز به کار احداث قطار سریع السیر تهران، قم و اصفهان از جمله اقدامات خوب این سفر بود که با اتمام آن قطعاً شاهد حضور بیش از پیش زائران در این شهر خواهیم بود و نیاز است که امکانات اقامتی و پذیرایی این استان متناسب با افزایش جمعیت توریست مذهبی توسعه پیدا کند.

بازدید از کارگاه ساخت ضریح مطهر امامین عسکریین (ع) برنامه دیگری بود که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی انجام شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.