قدس آنلاین- تبریز: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: برای برگزاری اردوی راهیان نور 5 هزار دانشجو نهادها اعلام می‌کنند بودجه نیست ولی برای برپایی این کنسرت‌ها چه هزینه‌ها که نمی‌شود.

برای اردوی راهیان نور بودجه ندارند ولی برای برپایی کنسرت‌ها هزینه‌ها می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در آیین بزرگداشت عملیات‌های بدر و خیبر با اشاره به جنگ‌های زمان پیامبر اسلام(ص) و دوران دفاع مقدس، مدت زمان جنگ و تعداد نیروها را از تفاوت‌های آن‌ها خواند و اظهار داشت: با وجود تفاوت‌ها بین جنگ‌های این دو عصر، ایمان و اراده وجه مشترک رزمندگان صدر اسلام و دفاع مقدس بود.

وی در ادامه به عملیات خیبر در سوم اسفند 62 و عملیات بدر در 14اسفند 63 اشاره و بیان کرد: هر دو این عملیات مهم و سرعت عمل و اصل غافلگیری از ویژگی آنها بود که رزمندگان 800 کیلومتر از خاک کشور را که در تصرف دشمن بود پس گرفتند.

آیت‌الله شبستری با بیان اینکه هفت تیپ از ارتش دشمن در این عملیات‌ها شرکت داشتند، افزود: نیروهای ما با فداکاری، از جان گذشتگی و با معنویتی که داشتند توانستند از 30 تا 100 درصد ارتش دشمن را منهدم کنند که 15 هزار اسیر نیز به اسارت ایران درآمد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با تاکید به انتقال مفاهیم و ارزش‌های دوران دفاع مقدس به جوانان، اظهار کرد: جوانان باید بدانند چه شخصیت‌های فداکاری از جان خود گذشتند تا انقلاب به ثمر رسیده و اقتدار امروز ما پس از 36 از انقلاب به برکت خون شهدا است.

وی با انتقاد از برخی برنامه‌های غیرفرهنگی و برگزاری کنسرت‌های مختلف در سطح شهر، بیان داشت: برای برگزاری اردوی راهیان نور 5 هزار دانشجو نهادها اعلام می‌کنند بودجه نیست ولی برای برپایی این کنسرت‌ها چه هزینه‌ها که نمی‌شود.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: آیا کشور را کنسرت‌ها نگه داشته یا شهدایی چون شهید باکری که تبلور غیرت آذربایجان است، آذربایجان به عنوان غیرت مذهبی مطرح است و باید با معنویت، حجاب و عفاف، غیرت و دینداری مطرح و معروف شود همچنان که رهبر فرزانه انقلاب انتظار دارند و سخن ایشان در خصوص آذربایجان سر ایران برای این ویژگی‌هاست نه اینکه آذربایجان در نقشه بالای ایران قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.