۱۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۳
کد خبر: 269780

بیمه ایران فروش اقساطی بیمه نامه شخص ثالث انفرادی خودرو را در سراسر کشور آغاز کرد.

فروش بیمه نامه شخص ثالث به صورت قسطی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران با بیان اینکه این طرح نخستین باردراین مجموعه اجرایی می شود، گفت: هم اکنون برای بسیاری از بیمه گذاران خرید بیمه نامه شخص ثالث انفرادی اتومبیل به صورت نقد امکان پذیر نیست یا برای تهیه آن به زحمت می افتند.

عباس فراشیانی درباره اینکه بیمه ایران با چه شرایطی این بیمه نامه را دراختیار بیمه گذاران خود قرار می دهد، تصریح کرد: بیمه گذاردر این طرح 40 درصد حق بیمه را نقدی می پردازد و بقیه در چهار قسط به شرکت پرداخت وحق بیمه نامه داده می شود.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران با اشاره به آمادگی سراسری شبکه فروش این مجموعه برای عرضه این بیمه نامه،اظهار داشت : قرارداد بیمه یک عقد دو طرفه است و ما به اعتبار نمایندگان و واحد های صدور خود عرضه این بیمه نامه را به صورت سراسری درکشورآغاز کردیم و هیچ مشکلی برای بازگشت حق بیمه وجود ندرد.
وی در باره اینکه آیا به لحاظ اعتباری بین بیمه نامه نقدی و قسطی تفاوتی وجود دارد نیز گفت:به هیچ وجه تفاوتی بین این دو بیمه نامه وجود ندارد و بیمه ایران تا سقف تعهدات بیمه نامه و پوشش های آن به بیمه گذار و زیان دیده غرامت پرداخت می کند. 
فراشیانی اضافه کرد:هم اکنون حداکثرسقف تعهدات مالی دربیمه نامه های شخص ثالث پنج میلیون تومان است و بیمه ایران برای اینکه این ریسک پوشش داده شود این سقف را تا 30 میلیون تومان افزایش داده است تا بیمه گذاران درزمان بروزحوادث احتمالی دچار مشکل نشوند  یا مشکلاتشان به حداقل برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.