وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کمیته‌های استانی حل و فصل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی تشکیل می‌شود.

کمیته‌های استانی حل و فصل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی تشکیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، متاسفانه تعدادی از مناطق خراسان‌های رضوی و شمالی در بحث شاخص‌ها دچار نوعی عقب ماندگی مزمن شده‌اند.

ربیعی بیان داشت: یکی از محورهای اساسی  برنامه ششم توجه به نابرابری‌ها و کاستن آنهاست این در کنار موضوعات مهمی است که در زمینه‌های آب، محیط زیست صندوق‌های بازنشستگی است وجود دارد و البته چند تصمیم کیفی نیز گرفته شده که بحث نابرابری استانها از آن جمله است لذا وظیفه داریم تا توجه بیشتر به این استانها داشته باشیم.

وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی افزود: در راستای حل مشکل بیکاری ما سعی در حفظ بنگاه‌های موجود خواهیم داشت و مشکلات بنگاه‌هایی را که امروز بازدید داشته‌ایم پیگیری خواهیم داشت.

ربیعی از ارائه  مصوبه‌ای در هیئت وزیران خبر داد و تصریح کرد: در این مصوبه که در حال تصویب آن هستیم به استان‌ها اختیاراتی داده می‌شود تا کمیته‌های استانی مشکلات این‌گونه بنگاه‌ها را خودشان در استان حل و فصل کنند.

وی تاکید کرد: تکالیف تسهیلات و مسائلی همچون مالیات و تامین اجتماعی از دیگر عناوین و اختیارات این مصوبه است.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات بزرگترین کارخانه دوچرخه سازی خاورمیانه در قوچان بیان داشت: در پی بازدید از وضعیت این کارخانه حل مشکلات آن را در دستور کار قرار داده و پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

ربیعی در ادامه از برنامه ریزی برای مشاغل روستا محور خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از روستاییان چند ماه از سال را بیکار هستند که با توسعه مشاغل روستا محور آثار آن در استان به زودی مشاهده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.