مرکز مدیریت راههای کشور محدودیت ها و ممنوعیت های تردد وسایل نقلیه در برخی از محورهای مواصلاتی کشور را طی روزهای 20 تا 22 اسفند ماه جاری اعلام کرد.

محدودیت های ترافیکی برخی از محورهای مواصلاتی در روزهای پایانی هفته

به گزارش ایرنا، تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 20 اسفند ماه لغایت ساعت 24جمعه 22 ماه جاری از محورهای کندوان ( کرج- چالوس)، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

همچنین رفت وآمد کلیه خودروها از ساعت 15 الی 24 روز جمعه 22 اسفند ماه، از کرج به مرزن آباد ممنوع و با اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18الی 24 همان روز ، از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (محدوده دزین) به سمت کرج، یکطرفه صورت می گیرد.

تردد کلیه تریلرها، کامیون ها و کامیونت ها در روزهای پایانی این هفته همچنان در محور کندوان ممنوع است و آمد وشد کلیه تریلرها از محور هراز نیز کماکان ممنوع و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها ازساعت 6 الی 24روزهای چهارشنبه ، پنجشنبه و جمعه تاریخهای 20 ، 21 و 22 اسفند ماه در این محور ممنوع شده است .

محور فیروزکوه نیز با توجه به تعطیلات روزهای پایانی هفته جاری تردد کلیه تریلرها از ساعت 6 الی 24 روز جمعه 22 اسفند ماه از تهران به قائمشهر و بالعکس، ممنوع است.

مرکز مدیریت راه های کشور اضافه کرد: محور فرعی شمشک ـ دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران، همچنان تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش برف مسدود و تردد از محور کرج - گچسر- مرزن آباد صورت می گیرد.

محور فرعی پونل ـ خلخال ، واقع در استان اردبیل، تا اطلاع بعدی، به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی مسدود و رفت وآمد از محور اسالم - خلخال عملی است.

محور فرعی سرو آباد ـ پاوه، واقع در استان کردستان نیز به دلیل بارش شدید برف و احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود و تردد از محور سنندج - کامیاران- روانسر- پاوه انجام می شود.

محور قدیم اصفهان ـ شهرکرد (گردنه رخ ـ جعفرآباد) ، واقع در استان چهار محال و بختیاری، تا 15 فرودین 94، به دلیل احتمال ریزش کوه و سقوط بهمن، حدفاصل کیلومتر17 تا 26 ،مسدود و تردد از مسیر تونل های رخ 1 و 2 امکان پذیر است.

آزادراه مرزن آباد ـ چالوس، واقع در استان مازندران، تا اطلاع بعدی، به دلیل ریزش کوه مسدود و تردد از محور قدیم مرزن آباد ـ چالوس انجام می شود.

محور فرعی همدان ـ گنج نامه ـ تویسرکان نیز در استان همدان، تا 31 فروردین 94 به دلیل صعب العبور بودن و نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از محورهای همدان- جوکار- تویسرکان و همدان - اسدآباد - تویسرکان عملی است.

محور اردبیل ـ سرچم، واقع در استان اردبیل نیز تا 21 اسفند ماه جاری بدلیل اجرای عملیات راهسازی وترانشه برداری، حدفاصل کیلومتر 90 تا 110، مسدود و آمد و رفت از محورهای اردبیل - آستارا و اردبیل – سراب - بستان آباد به زنجان انجام می شود.

مرکز مدیریت راه های کشور در گزارش خود ،تصریح کرد: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع اعلام شده ، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و رفت وآمد در آنها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از یکهزار و 310 ترددشمار فعال درمحورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 1.4 درصد کاهش را نشان می دهد که سهم وسایل نقلیه سنگین 21 درصد و اوج تردد بین ساعات 16 الی 17 و کمترین تردد بین ساعات چهار تا پنج صبح بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.