۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹
کد خبر: 271582

قدس آنلاین - زهره صداقت: آنتی ویروس پاندا خود را نرم افزاری مخرب در رایانه های شخصی شناسایی می کند.

آنتی ویروس پاندا و مشکل جدید آن در سیستم ها

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، شاید نرم افزار آنتی ویروس Panda مانند McAfee زیاد معروف نباشد، اما حداقل آن ها دارای یک وجه اشتراک می باشند.

در واقع این دو برنامه بسیار متعصب می باشند و فایل های غیر آلوده و استاندارد برنامه ی خود و سیستم عامل را غیر قانونی شناسایی کرده و باعث عدم اجرای برنامه ی آنتی ویروس و یا عدم اجرای صحیح سیستم عامل می شوند.

معمولا در این چنین مواردی افراد با راه اندازی مجدد سیستم عامل و یا خاموش و روشن کردن سیستم، قصد بهبود آن را دارند، اما این کار زمان بر و در برخی موارد غیر کاربردی بوده و باعث ایجاد ناراحتی در افراد استفاده کننده می شود و این مشکل به تنهایی باعث تماس تلفنی تعداد کثیری از مشتریان پاندا با این شرکت شده است.

اما علت بروز مشکل یک به روز رسانی اشتباه بود، که باعث ایجاد این اختلال شد.

شرکت پاندا با ارائه ی به روزرسانی دیگری آن را رفع کرد اما در زمان تماس مشتریان با این شرکت، اپراتورها فقط مشتریان را به صبر کردن تا رفع مشکل دعوت می کردند.

این عمل در گذشته نیز توسط McAfee و در سیستم عامل windows xp حدود 5 سال پیش رخ داده بود. زمانی که McAfee فایل Svchost.exe را که یک برنامه ی استاندارد windows xp بود، مخرب شناسایی کرد و با حذف آن اجرای صحیح سیستم عامل را مختل کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاداب IR ۱۸:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    1 0
    سلام واقعا برای نویسنده متاسفم هم پاندا و هم برند قدرتمند مکافی از قدیمی ترین محصولات امنیتی در دنیا هستند ، با عدم شناخت و کاملا نا آگاهانه اقدام به انتشار مطلب کردید