قدس آنلاین یزد - معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: اردوهای راهیان نور زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است.

اردوهای راهیان نور مروِج فرهنگ ایثار و شهادت است

قدس آنلاین یزد - معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: اردوهای راهیان نور زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمد رضا عرشیان در حاشیه اعزام کاروان های راهیان نور دادگستری استان یزد اظهار داشت : مناطق علیماتی جنوب و غرب کشور  معطر به عطر خلوص و ایثار و شهادت دلاور مردانی است که با نثار جان خویش از خاک میهن خود دفاع کردند و راهیان نور فرصتی است برای حضور و استفاده از این فضای معنوی که باید از آن بهره برد.

وی بر ضرورت استمرار اردوهای راهیان نور تأکید کرد و بیان داشت: این اردوها پیوند دهنده نسل های جدید با نسل های دفاع مقدس است که باید با تبیین رشادت ها و از خود گذشتگی های مردان و زنان دفا ع مقدس این فرهنگ را در نسل های جدید نهادینه ساخت.

عرشیان ، مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور را گنجینه معنوی تمام نشدنی کشور دانست و اظهار داشت: دفاع مقدس ضمن بیمه نمودن انقلاب شکوهمند اسلامی ، کلاس درسی برای سیر بسوی معنویات و تعالی روح انسانی است.

وی با اشاره به برنامه ریزی دقیق دادگستری استان برای برگزاری اردوی راهیان نور و استفاده از این فرصت معنوی تصریح کرد: فراخوان برپایی اردوی راهیان نور با استقبال همکاران اداری و قضایی همراه بود که به لحاظ ظرفیت محدود از صد نفر در قالب 2 کاروان ثبت نام شد و تلاش شد با طراحی دفترچه خاطرات و ارائه یک بسته فرهنگی بر بار معنوی این سفر خدا پسندانه افزوده شود.

معاون فرهنگی دادگستری یادآور شد: این کاروان ها از مناطق عملیاتی شلمچه ، طلائیه ، والفجر 8 ، رمضان، خیبر بازدید کردند و مقرر شد به بهترین عکس ها ، خاطرات ، دلنوشته های ارائه شده به معاونت فرهنگ دادگستری با اهداء الواح و هدایائی ارزنده تقدیر گردد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.