۱۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 273926

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست برابر بارسلونا در دیدار موسوم به ال کلاسیکو، گفت که هدف تیمش رسیدن به قهرمانی است.

آنچلوتی: هدف رئال مادرید قهرمانی است

به گزارش ایرنا از ساکرنت، تیم فوتبال رئال مادرید دو هفته قبل در دیدار حساس ال کلاسیکو برابر بارسلونا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد.

کارلو آنچلوتی سرمربی کهکشانی ها معتقد است که این شکست تأثیر مثبتی بر بازیکنان داشته و به آنها کمک خواهد کرد که بعد از چند هفته عملکرد ضعیف، بار دیگر به روند عادی خود بازگردند.

وی در باره دیدار ال کلاسیکو گفت: شکست سخت بود، ولی تاثیر آن خوب بود زیرا همانطور که می خواستیم بازیکنان به عملکرد عادی برگشتند. این شکست به آنها کمک خواهد کرد که در آینده پیروزی های بیشتری رقم بزنند.

تیم فوتبال رئال مادرید در مسابقه برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا نیز با نتیجه 4 بر 3 از شالکه شکست خورد، ولی با توجه به نتیجه بازی رفت، به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده است.

آنچلوتی در این باره نیز اظهار داشت: همانطور که همیشه گفتم، هدف اصلی ما صعود به فینال لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا و بعد قهرمانی در این مسابقات است. رئال مادرید تمام شرایط رقابت برای قهرمانی را دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.