قدس آنلاین یزد - رییس جمعیت هلال احمر یزد از اجرای طرح ملی مشق عشق در این استان خبر داد .

طرح ملی مشق عشق در استان یزداجرا شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حمید پارسائیان با بیان این خبر اظهار داشت  : طرح مشق عشق در راستای کمک به بهبود سلامت و نظافت افرادبی سرپرست ، بد سرپرست ، افراد استثنایی و عقب مانده ذهنی با مشارکت داوطلبان این جمعیت اجرا شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این طرح ایجاد حس امنیت و کوشش در جهت تامین سلامت ، کمک به بهبود سلامت و حمایت فردی و روانی ، ارائه خدمات درمانی و کمک به بهبود سطح معیشت می باشد .

این مسوول تصریح کرد : مراحل اجرایی این طرح شامل شناسایی افراد استثنایی ، عقب مانده ذهنی ، بی سرپرست ، بد سرپرست ( رده سنی ، جنسیت ، وضعیت معیشتی ) بود

پارسائیان گفت: در این خصوص برای اجرای طرح جمع آوری کمک های مردمی و حمایت مالی داوطلبان ، تهیه اقلام مورد نیاز( بسته های فرهنگی ، غذایی و بهداشتی و لوازم التحریر ) ، تهیه تجهیزات پزشکی ( کفش های طبی ، عصا ، ایزی لایف ) استفاده از پزشک داوطلب جهت ارائه خدمات و روانشناس جهت ارائه مشاوره و برگزاری کلاس مشاوره انجام گرفت .

وی خاطر نشان ساخت: اعضای زیر پوشش هلا احمر در طول سال بر حسب نیاز اقدام به انجام برنامه های مختلف امداد و نجات ، رفاهی و خدماتی و کمک به نیازمندان می کنند .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.