قدس آنلاین - تبریز : معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهردار تبریز بر لزوم بهره‌گیری از بانک‌های اطلاعاتی در زیرمجموعه‌های متعدد اداره شهر تاکید کرد .

سامانه‌های نرم‌افزاری تقلیل هزینه‌ها و بهبود فرآیندها را در پی خواهد داشت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، محمدابراهیم رمضانی در نخستین جلسه شهردار تبریز با معاونان، شهرداران مناطق و سایر مدیران شهرداری با بیان این مطلب اظهار داشت: استفاده از سامانه‌های نرم‌افزاری بر اساس اطلاعات منسجم و دقیق، موجب تقلیل هزینه‌ها و بهبود فرآیندها خواهد شد.

وی ارزیابی‌های مستمر را از دیگر ضروریات بهبود فرآیندها عنوان و متذکر شد: در سال جدید، مبنای ارزیابی‌ها، توجه به شاخص‌های تعیین‌شده در حوزه‌های مختلف اداری و مالی، شهرسازی و معماری، فنی و عمرانی، خدمات شهری، حمل‌و‌نقل و ترافیک، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود.

رمضانی، گستردگی ماموریت‌های شهرداری را یادآور شد و افزود: بهره‌گیری از مشارکت‌های شهروندی، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، در تاثیرگذاری اقدامات و فعال‌سازی عموم در روند مدیریت شهری موثر خواهد بود.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی شهردار تبریز یادآور شد: طبق تاکیدات شهردار تبریز، در تدوین و اجرای برنامه پنج ساله چهارم شهرداری، استفاده از نظرات شهروندان ضروری بوده و موجب خواهد شد تا در مدت پنج سال، مبدا و مقصد برنامه‌های پیشنهادی، در دسترس باشد.

وی ایجاد نظام پیشنهادها در اجرای پروژه های عمرانی، توسعه زمینه‌های سرمایه‌گذاری، جذب مشارکت‌ها و توسعه آموزش‌های شهروندی را از دیگر تمهیدات در نظر گرفته شده توسط معاونت توسعه و برنامه‌ریزی شهرداری تبریز عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.