آزاد کار وزن 70 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان گفت: به عنوان تنها نماینده کشورم در این وزن، وظیفه سنگینی در جام جهانی سال 2015 آمریکا بر عهده دارم.

حسن یزدانی: وظیفه سنگینی در جام جهانی کشتی آزاد دارم

 حسن یزدانی در گفت و گو باایرنا افزود: کادر فنی در وزن 70 کیلوگرم بر خلاف سایر وزن ها فقط یک نفر را در این مسابقات معرفی کرده است که امیدوارم با کشتی هایی که در آمریکا می گیرم جواب اعتماد مربیان را به خوبی بدهم.

دارنده مدال طلای پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال 2014 جوانان جهان در زاگرب کرواسی ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ام و از آمادگی خوبی برخوردار هستم.

وی در مورد شناخت خود از حریفان گفت: کادر فنی در این زمینه با من صحبت کرده است و با نقاط ضعف و قوت آنان آشنا هستم . در وزن 70 کیلوگرم یاکوب گور (دارنده مدال نقره جهان در سال 2014) از ترکیه و روسلان دبیرگاجیف (قهرمان سال 2014 اروپا) از جمهوری آذربایجان مهترین حریفان من در مرحله مقدماتی هستند.

آزادکار جویباری تیم ملی کشتی آزاد در مورد حضور طغرل عسگراف دارنده مدال طلای المپیک لندن در وزن 70 کیلوگرم تیم ملی جمهوری آذربایجان خاطر نشان کرد: این کشتی گیر در جایزه بزرگ فرانسه عملکرد خوبی نداشت و در صورت حضور در جام جهانی در وزن 65 کیلوگرم کشتی خواهد گرفت و از آن طرف هم حاجی علی اف دارنده مدال طلای قهرمانی جهان و اروپا در سال 2014 هم به وزن 60 کیلوگرم خواهد رفت.

دارنده مدال طلای جایزه بزرگ فرانسه در مورد برنامه های آینده خود گفت: برنامه اصلی من بعد از جام جهانی آمریکا، حضور موفق در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی است و پس از آن رقابتهای قهرمانی سال 2015 جهان در آمریکا است.

وی در مورد این که وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد در بازیهای المپیک حذف شده است ، خاطر نشان کرد: حضور در بازیهای المپیک و کسب مدال در این رویداد بزرگ آرزوی همه ورزشکاران است و من هم در نظر دارم در این رقابت ها در یک وزن بالاتر و در وزن 74 کیلوگرم کشتی بگیرم.

چهل و سومین دوره جام جهانی کشتی آزاد سال 2015 در دو گروه چهار تیمی در 22 و 23 فروردین ماه در شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می شود.

در گروه اول این رقابت ها تیم های روسیه، آمریکا، کوبا و مغولستان و در گروه دوم ایران، جمهوری آذربایجان، ترکیه و بلاروس همگروه هستند.



ترکیب تیم ایران در این رقابت ها به شرح زیر است:



57 کیلوگرم: حسن رحیمی و یونس سرمستی

61 کیلوگرم: ایمان صادقی و بهنام احسان پور

65 کیلوگرم: سید احمد محمدی و مسعود اسماعیل پور

70 کیلوگرم: حسن یزدانی

74 کیلوگرم: مرتضی رضایی قلعه و پیمان یاراحمدی

86 کیلوگرم: میثم مصطفی جوکار و علی رضا کریمی

97 کیلوگرم: رضا یزدانی و محمد حسین محمدیان

125 کیلوگرم: کمیل قاسمی و پرویز هادی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.