قدس آنلاین- تبریز: رئيس پليس آگاهي آذربايجان شرقي از دستگيري باند سارقان خودروي پرايد وکشف 108دستگاه خودروي سرقتي خبر داد.

دستگيري باند سارقان خودروي پرايد در تبریز // کشف108 فقره سرقت در تبريز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صابر عباس‌زاده اظهار داشت: يك نفر سارق بهويت معلوم با يکدستگاه خودروي سرقتي پرايد توسط عوامل پليس آگاهي دستگير، در تحقيقات اوليه ابتدا متهم منکر ارتکاب هرگونه سرقت شد ولي با ارايه دلايل و مدارک و مستندات لب به اعتراف گشود و به سرقت 108 دستگاه خودروهاي پرايد با همدستي 3 نفر از سارقان سابقه دار بهويت هاي معلوم از نقاط مختلف سطح شهر تبريز اعتراف نمود.

رئيس پليس بيان داشت: پس از اعتراف متهم رديف اول بلافاصله با هماهنگي مقام  قضايي متهمان شناسايي و طي عمليات هاي جداگانه دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي بازجويي هاي علمي و تخصصي از آنها معمول، که همگي به مشارکت در سرقت خودروهاي مسروقه با همدستي متهم رديف اول اعتراف کردند.

اين مقام انتظامي افزود : کليه صحنه هاي سرقت مورد بازسازي و شکات نيز شناسايي و در نهايت متهمان پس از سير مراحل تکميلي پرونده به دادسرا ارجاع، و با قرار قانوني روانه زندان شدند .

رئيس پليس آگاهي استان در پايان علت وانگيزه ارتکاب جرم ازسوي سارقان را اعتياد سارقان به مواد مخدر و تامين هزينه‌هاي آن و بي توجهي مالباختگان به هشدارهاي پليسي و عدم استفاده از امكانات ضد سرقت بوده است.

وي در خصوص شيوه و شگرد سارقان گفت: سارقان با پرسه‌زني در محل‌هاي خلوت، خودروهاي پرايد مدل زير 1385 كه فاقد سيستم ايموبلايزر هستند را سرقت و سپس به حاشيه شهر و محل‌هاي امن انتقال و به سرقت لوازم و محتويات داخل خودرو مبادرت مي کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.