۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کد خبر: 274905

قدس آنلاین: در این لیست 9 در مشهور تاریخ را معرفی می کنیم تا با آنها آشنا شوید. 

با 9 در مشهور جهان آشنا شوید

1. حضرت عیسی در آستانه در قلب: به گزارش گروه خواندنی های قدس آنلاین، این نقاشی که در قرن 19 کشیده شده، حضرت مسیح را در حال زدن در خانه ای نشان می دهد. در در این نقاشی هر دو صفت بارز عیسی مسیح یعنی دوست و میهمان را بطور سمبلیک القا می کند.

2. در پلاک 221 B خیابان بیکر (Baker Street): در خانه افسانه ای شرلوک هلمز است. زمانی که سر آرتور کانن دویل داستانهای شرلوک هلمز را می نوشت، این خانه وجود نداشت و در سال 1930 در خیابان بیکر ساخته شد.

3. در ورود به شهر افسانه ای نارنیا: این در، در معروف جارختی است که در داستان تخیلی نارنیا 4 خواهر و برادر به صورت اتفاقی از آن عبور می کنند و وارد قلمرو ملکه برف ها می شوند و با اصلان شیر جنگل نارنیا مواجه می شوند.

4. در پلاک 10 خیابان داونینگ (Downing Street): این در، که در ورودی محل اقامت نخست وزیر بریتانیاست، یکی از مشهورترین درهای دنیاست. در آستانه این در که فقط از داخل باز می شود، همیشه یک پلیس برای نگهبانی حضور دارد.

5. در قرمز سالن الیزابت آردن (Elizabeth Arden): الیزابت آرادن ( یکی از مشهور ترین برندهای آرایشی )، از دهه 1910 آغاز به تاسیس سالن های زنجیره ای خود نمود. امروزه این درب قرمز با برند الیزابت آردن مترادف شده است؛ حتی این شرکت مشهور، عطری با عنوان عطر دربِ قرمز ارائه کرده است.

6. در کلوب معروف Rovers Return: سریال Coronation یکی از محبوب ترین سریال های انگلیسی است، پخش اش از ابتدای دهه 1960 آغاز شد و کلوپ Rovers Return در آن زمان یکی از مکان های مهم فیلمبرداری این سریال بوده است. در ورودی این کلوپ مکانی مشهور و مناسب برای گرفتن عکس یادگاری است.

7. در هتل Westgate: در این هتل یکی از مکان های کلیدی قیام چارتیست ها (Chartists) در اوایل قرن نوزده میلادی است. بر روی در هتل وست گیت که در شهر کوچک Monmouth shire در استان Wales بریتانیا واقع شده، هنوز هم می توان جای گلوله های شلیک شده در قیام چارتیست ها را مشاهده کرد.

8. در مجلس اعیان بریتانیا: سالانه در مخصوص مجلس اعیان بریتانیا در جلسه افتتاحیه این مجلس بر روی یکی از مقامات رسمی بسته می شود.

9. در کلمبوس (Columbus): این در زیبا، ورودی ساختمان کنگره آمریکاست. بر روی در این ساختمان گنبدی، عکس هایی از تاریخ آمریکا نقاشی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.