قدس آنلاین - تبریز : معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: دربرنامه نوسازی و تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی استان، اولویت با تولیدات بومی و داخلی است .

هیچ عملی ماندگارتر و تاثیرگذار تر از خوش رفتاری با مردم نیست

به گزارش قدس آنلاین از تبریز ، محمد صادق پورمهدی در آیین رونمایی از تاکسی های مدرن VIP تبریز ابراز امیدواری کرد : راه اندازی این تاکسی ها فتح باب جدیدی برای توسعه و بهبود ناوگان حمل و نقل عمومی در سایر بخش ها باشد.

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های منطقه آذربایجان شرقی در تولید خودرو اعلام کرد: بحمد الله در استان ما انواع اتوبوس ، مینی بوس و ون و نیز خودروهای سواری تولید می شود و همه موظف هستیم در برنامه های توسعه از جمله نوسازی ناوگان شهری و عمومی با اولویت از تولیدات خود استان استفاده کنیم .

وی با بیان اهمیت شاخص ها و مولفه های فرهنگی و بومی منطقه تصریح کرد : شان ملت ما ایجاب می کند که از بهترین و شایسته ترین خدمات از جمله در بخش ناوگان حمل و نقل عمومی برخوردار باشد .

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی بر ارتقای سطح خدمات رفاهی و عمومی به مردم از سوی مسوولان و دستگاه های مسوول تاکید کرد و افزود : لازمه تحقق این مهم این است که ما با بهترین لسان با مردم برخورد کنیم و رفتاری آمیخته با مهر محبت با آنان داشته باشیم .

وی تصریح کرد : مدیران و مسوولان برای دست یابی به موفقیت باید تمرین کنند که با مردم به ویژه با گردشگران رفتار خوب داشته باشند و بدانند هیچ عملی ماندگارتر و تاثیرگذار تر از خوش رفتاری با مردم نیست .

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی رمز و راز موفقیت در برنامه های توسعه استان به ویژه درحوزه گردشگری را حسن رفتار مجریان با گردشگران بیان کرد و خواستار نهادینه شدن این مهم در رفتار های اجتماعی شد.

پورمهدی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مدیران و فعالان حوزه حمل و نقل عمومی گفت به رغم تلاش های خوب انجام شده در بخش حمل و نقل جاده ی و عمومی ، هنوز دراین بخش نیازمند توسعه و پیشرفت هستیم و تحقق این مهم جز با همکاری مردم و بخش خصوصی میسر نمی شود.

وی تصریح کرد : با وجود پیشرفت های علمی و ارتباطی ، هنوز نقش و سهم شبکه حمل و نقل جاده ی و عمومی در برنامه های توسعه نقش ممتاز و بی بدیل است و لازم است زیرساخت های این بخش همواره در استان مورد توجه قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندارآذربایجان شرقی با اشاره به رویکردهای حمایتی دولت از فعالان بخش حمل و نقل عمومی اعلام کرد :  دولت در این بخش ببیش از 70درصد قیمت خودرو را با تسهیلات وام 10 درصد به علاقه مندان و متقاضیان پرداخت می کند.

دراین آیین برای نخستین بار در کشور از سرویس های داخلی و بین المللی خودروهای مدرن و تاکسی های VIP رونمایی شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.