کارشناس کشتی کشورمان در باره قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران در جام جهانی 2015 در لس آنجلس آمریکا گفت: این دوره از رقابت ها جزو باکیفیت ترین رقابت های 20 سال گذشته بود که کشتی گیران ایرانی نیز فراتر از انتظار در آن ظاهر شدند.

صدرالدین کاظمی : تیم کشتی آزاد فراتر از انتظار در جام جهانی ظاهر شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران درفینال جام جهانی کشتی آزاد 2015 با نتیجه 5 بر3 بر تیم ملی آمریکا غلبه کرد وبرای ششمین بار و چهارمین بار پیاپی عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

صدرالدین کاظمی در گفت و گو با ایرنا درباره عملکرد تیم ملی کشتی ایران در این رقابت ها افزود: این دوره از رقابت ها یکی ازبهترین دوره هایی بود که تیم کشتی ایران با توجه به حضور حریفان سرسخت توانست رقابت بسیار زیبایی را از خود به نمایش بگذارد.

وی گفت: طی 20 سال اخیر به یاد ندارم که چنین رقابت با کیفیتی در جام جهانی برگزار شده باشد و تیم ملی امسال فراتر از انتظار توانست این رشته ورزشی را صاحب قدرت مضاعف تری کند.

وی درباره حضور موفق ایران برابر آذربایجان نیز اظهار داشت: خوشبین ترین کارشناسان خبره این رشته نمی توانستند پیش بینی کنند که ایران بتواند با اختلاف فاحشی از سد این تیم بگذرد، زیرا درترکیب تیم کشتی این کشور دو قهرمان المپیکی حضور داشتند.خوشبختانه تیم ایران در برابر این حریفان توانست بیش از حد انتظار حاضر شود.

تیم ملی کشتی ایران برابر تیم ملی کشتی آذربایجان با نتیجه 7 بر یک پیروز شد.

این کارشناس کشتی درعین حال افزود: میدان دادن به افرادی چون حسن یزدانی، سید احمد محمدی، بهنام احسان پور، علیر ضا کریمی ودیگران که بسیارخوب ظاهر شدند از جمله اقدامات خوبی بود که فدراسیون کشتی انجام داد وتوانست ترکیب خوبی را به میدان بفرست.

به گفته کاظمی ما درمسابقات جهانی 2015 کار سختی پیشرو داریم از طرفی باید درجمع سه تیم برتر کشتی دنیا و از طرفی در شش وزن نیز باید سهمیه المپیک ریو را کسب کنیم.

وی ادامه داد:انتظار می رود که بتوانیم سهمیه المپیک ریو درهرشش وزن 57،86،97،120،65 و 74 کیلو گرم را کسب کنیم البته دراوزان (57،86،97و120)شانس بالایی برای کسب سهمیه وجود دارد اما در اوزان (65و74) هنوز نتوانستیم مهره هایی که امید زیادی برای کسب سهمیه دارند، داشته باشیم .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.