قدس آنلاین- تبریز: معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز گفت: با اجرای پروژه‌های فرا منطقه‌ای اجراشده در سال گذشته و پروژه‌های تعریف‌شده سال جاری چهره تبریز متحول خواهد شد.

با اجرای پروژه‌های عمرانی فرا منطقه‌ای در تبریز، تبریز متحول می‌شود

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محبوب عبداله پور در شرح پروژه‌های فرا منطقه‌ای تبریز گفت: یکی از این پروژه‌ها تقاطع غیر هم‌سطح راه‌آهن بود که مطالبه‌ی چندساله‌ی شهروندان عزیز بود. همچنین روگذر حمید که زیرگذر آن در سال گذشته افتتاح شد و روگذر آن نیز در خرداد سال جاری در جهت شمال به جنوب به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: تقاطع غیر هم‌سطح معراج در ورودی وادی رحمت یکی دیگر از پروژه‌ها در حال اجرا می‌باشد که این تقاطع غیر هم‌سطح با پیشرفت فیزیکی 65 درصد پیش می‌رود و جزء پروژه‌های افتتاحی خرداد محسوب می گردد..

وی همچنین افزود: پروژه بیمارستان کودکان سرطانی و ساختمان ترمینال تبریز نیز در طول سال 94 به بهره‌برداری خواهند رسید.

عبداله پور در خصوص ارزیابی پروژه‌های عمرانی تبریز تصریح کرد: پروژه‌های عمرانی را از دو بعد کمی و کیفی می‌توان ارزیابی کرد. از بعد کمی به اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح در مدت‌زمان شش ماه اشاره می توان کرد که در شهرداری‌های کلان‌شهرهای کشور، حرکتی بی‌سابقه‌ بود و این مهم با درایت شهردار تبریز، حمایت‌های اعضای محترم شورای شهر و زحمات شبانه‌روزی تک‌تک پرسنل شهرداری تبریز به ثمر نشست.

 وی در خصوص اهمیت بعد کیفی پروژه‌ها تأکید کرد: بعد کیفی پروژه‌ها توسط کارشناسان امر آزمایش می‌شود. نگرش ما نیز به هزینه‌های جانبی، به‌عنوان سرمایه‌گذاری است و افزایش عمر مفید ابنیه‌ها و ساخت‌وساز‌ها، سرمایه شهری تلقی می شود که در اختیار مدیریت شهری قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.