رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث «اقتصاد مقاومتی» در اجرای برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان محسوس‌تر می‌شود.

برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان براساس اقتصاد مقاومتی تنظیم می‌شود

غلامحسین جمیلی در گفت‌وگو باتسنیم در زنجان با تاکید بر لزوم برنامه ریزی دقیق برای بهره‌مندی هر چه بیشتر از فرصت‌های پیش رو اظهار داشت: امروز باید به منظور جبران کردن عقب افتادگی‌ سال‌های اخیر و دوران تحریم، برنامه‌ریزی‌های اتاق بازرگانی را با جدیت و دقیق اجرایی کنیم.

وی تصریح کرد: برای اینکه برنامه‌ریزی‌های اتاق بازرگانی در راستای شکوفایی مناسبات اقتصادی باشد، باید فعالیت‌های ذیربط با شتاب هر چه بیش‌تر و به دور از هیجانات زودگذر انجام شود.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان گفت: توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در بحث «اقتصاد مقاومتی» در اجرای برنامه‌های اتاق بازرگانی زنجان محسوس‌تر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صورت اجرای برنامه‌های تدوین شده امیدواریم نتایج و ثمرات فعالیت‌های دیپلماسی را پربارتر و اقتصادی‌تر از قبل دنبال کرده و به اهداف خود نائل شویم.

جمیلی با تاکید بر نقش موثر آموزش و پژوهش در ارتقا فعالیت‌های تجاری و بازرگانی اتاق عنوان کرد: صاحبان صنعت و به طور کلی فعالان اقتصادی برای موفق بودن در فرآیند برنامه‌های مربوط به تجارت نیازمند گذراندن دوره‌های آموزشی و پژوهشی هستند.

وی ابراز کرد: خوشبختانه اتاق بازرگانی استان زنجان در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و پژوهشی در سال گذشته رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: افراد شرکت کننده در دوره‌های آموزشی با سازوکارهای تجارت و نحوه بازاریابی و سایر موارد آشنا می‌شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.